اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۵۳۱

ذوب‌آهن را ببریم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که تیمش شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر ایران دارد.
۱۴:۵۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در گفت‌وگویی در مورد وضعیت فعلی تراکتورسازی و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: ما شانس خوبی برای قهرمانی داریم، چون یک مجموعه کامل هستیم. تراکتورسازی بازیکنان و کادر فنی با تجربه‌ای دارد و با کمک هواداران می‌تواند به قهرمانی برسد. البته دو سه بازی سخت داریم، خصوصاً بازی مقابل ذوب‌آهن که برای‌مان مهم است. اگر ذوب‌آهن را ببریم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت و می‌توانیم برای مقام اولی یا دومی تلاش کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: در نیم‌فصل اول تراکتورسازی مشکلاتی داشت و بازیکنان هم نتوانستند تمام توانایی خود را نشان دهند، ولی با آمدن قلعه‌نویی که تجربیات زیادی دارد شرایط تغییر کرد و بازیکنان هم به اوج برگشتند. امیدوارم این روند را ادامه داده و دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص دیدار تیمش برابر پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی است و باید شکست قبلی در خانه حریف را جبران کنیم. سطح این بازی‌ها بالاست، ولی باید این بازی را ببریم و چشم به حمایت هواداران هم داریم. اگر سه امتیاز این بازی را بگیریم، تقریباً صعودمان را قطعی خواهیم کرد.

هافبک تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: در آخرین روزهای سال گذشته اتفاقات تلخی افتاد و روزبه چشمی و محمد نصرتی با مصدومیت سختی مواجه شدند. این اتفاق ناراحت‌کننده بود، ولی امیدوارم که آنها هر چه زودتر به میادین فوتبال برگردند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین