اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۴۶۹۰

بنایی: مردم در شرایط فعلی از دولتمردان فقط کار می‌خواهند

بنایی: مردم در شرایط فعلی از دولتمردان فقط کار می‌خواهند
نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: از دولت می‌خواهم که به اصل اقتصاد و اشتغال توجه ویژه داشته باشد. خدای نکند به جای موضوعات اصلی به حاشیه‌هایی که هیچ بازدهی ندارد، بپردازد.
۱۴:۳۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
وانانیوز|

حمید بنایی نماینده مردم بجستان و گناباد در تذکری شفاهی در جلسه‌ی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌ی جناح‌ها باید با هم وحدت داشته باشند. به جای جناح‌گرایی باید به مصلحت مردم ایران بیندیشند. دعواهای بی‌حاصل سیاسی ثمره‌ای جر کاستن از توان ملی ندارد.

این عضو کمیسیون عمران افزود: از قوه‌ی قضائیه می‌خواهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی مسیر قاطع خود را ادامه دهد. از وزرات امور خارجه می‌خواهم که با تدوین یک استراتژی قوی در سیاست خارجی در جهت گسترش روابط با همسایگان نهایت تلاش خود را انجام دهد.

نماینده مردم گناباد ضمن در خواست پرداختن دولت به اصل اقتصاد و اشتغال گفت: خدای نکند ناخواسته به جای موضوعات اصلی به حاشیه‌هایی که هیچ بازدهی ندارد، بپردازد. مردم در شرایط فعلی از دولتمردان فقط کار می‌خواهند. دولت از نگاه مرکز- پیرامونی دست بردارد. هیچ نگاه نخبگانی به روستاها نیست. از دولت می‌خواهم در پرورش و ماندگاری جوانان روستایی تلاش کند. همچنین از دولت می‌خواهم توجه جدی به حوزه‌ی کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان و خسارت وارده به این عزیزان داشته و نسبت استمهال وام‌ها با بخشش و سود جرایم تسریع و اقدام نماید.

وی افزود: وضعیت شهرداری و دهیاری کشور اصلاً حال خوشی ندارد. با توجه به مصوبه‌ی امروز، هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت و بازگشت ۳۲ هزار میلیارد ریالی که برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مصوب شد اقدام نماید.

بنایی ضمن تشکر از سید حسن نصرالله گفت: مواضع صریح او بار دیگر هیکل رژیم صهیونیستی را دچار لرزه کرده است.

وی در پایان گفت: ما نمایندگان به بچه‌های خوب تیم ملی و کادر فنی تیم ملی فوتبال از همین جا سلام و برای صعود نهایی‌شان به فینال دعا می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین