اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۳۴۷

آرزوی تتلو برای کاپیتان جدید تیم ملی+ عکس

خواننده کشورمان در صفحه اجتماعی خود خطاب به کاپیتان تیم ملی نوشت: «بیشتر از هر کسى دوست دارم با تو، تو یه تیم بازى کنم.»
۱۲:۱۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-پس از اینکه در بازی تیم های ملی ایران و عمان، کارلوس کی روش در حضور بازیکنان با تجربه تر بازوبند کاپیتانی را به اشکان دژاگه سپرد، احسان حاج صفی و سید جلال حسینی از این حرکت دلخور شدند، چرا که توقع نداشتند بازوبند از آنها گرفته شود.

 

تعدادی از کارشناسان فوتبال هم معتقدند که سرمربی پرتغالی نباید با این کار در جمع شاگردانش حاشیه می ساخت و بهتر بود بازوبند را به همان بازیکنانی که تعداد بازی ملی بیشتر دارند می سپرد.

 

امیر تتلو که همچنان در پی مجوز برای فعالیتش در دنیای موسیقی است و از علاقه اش برای فوتبالیست شدن نیز پرده برداشته، شب گذشته در مطلبی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد به حمایت از کاپیتانی دژاگه پرداخت.

 

وی نوشت: «بهت افتخار می کنم مرد انقدى خوبى که هر جورى باشى میخوانت منم باید انقد خوب شم که همینجورى بخوانم و میشم چون وقتى اینجورى میبینمت تو تیم ملّى امیدوار میشم که یه روزى منم بتونم »

 

وی ادامه داد: «همیشه خودت باش و واسه همینه که به نظر من و خیلیا بهترینى تو تیم و کاپیتانى بدجووووورى برازندته سلطان ,از خداوند برات سلامتى و عشق و موفقیت بیشتر و بیشتر میخوام و بیشتر از هر کسى دوست دارم با تو، تو یه تیم بازى کنم , آرزو بر جوانان عیب نیست٧»

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین