اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۲۵۳

به پیروزی مقابل تراکتورسازی امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از اردوی سه روزه‌ای که داشتیم شرایط تیم ما بهتر شده و به پیروزی مقابل تراکتورسازی امیدوارم.
۱۳:۵۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی گفت: سال نو را به هموطنانم تبریک می‌گویم. روز زن و روز مادر را به همه زنان ایران زمین تبریک می‌گویم. از این تریبون سوءاستفاده می‌کنم و به مادر عزیز و همسرم تبریک می‌گویم. ما همیشه سعی کرده‌ایم در مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم. بعد از اردوی سه روزه‌ای که داشتیم شرایط تیم ما بهتر شده و به پیروزی مقابل تراکتورسازی امیدوارم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم ثابت کنیم تیم ما بهتر شده است. هر چند در بازی فردا برخی از بازیکنان مثل تیموریان و سجاد مشکل‌پور را به دلیل مصدومیت و ابراهیم صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. میلاد میداودی هم با تلاش خودش می‌خواهد به بازی برسد. به جای این بازیکنان جوانانی را به کار گرفته‌ایم و آنها مصمم هستند که خودشان را اثبات کنند. می‌توانیم حریف قدری برای تراکتورسازی باشیم. ما با اطمینان می‌گوییم به پیروزی مقابل این تیم امید دارم.

وی در مورد  اینکه دو هافبک دفاعی تیمش غایب هستند، گفت: ما جوان 17 ساله‌ای مثل سلطانی را به خدمت گرفته‌ایم. ماهان رحمانی و علی قلی‌زاده هم از جوانان خوبی هستند که برای ما می‌توانند بازی کنند.

سرمربی سایپا در مورد تقابلش با امیر قلعه‌نویی که همیشه دیدنی بوده و همچنین مشکلات مالی باشگاه گفت: الحمدالله تا حدود زیادی مشکلات حل شده است. خوشحالم که می‌گویید تقابل من و قلعه‌نویی همیشه خوب بوده است. اعتقاد دارم فردا بازی خوب و باکیفیتی را شاهد خواهیم بود که سهم ما هم قابل توجه است. ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

سرمربی سایپا در مورد عملکرد تیم ملی در دور اول مقدماتی جام جهانی گفت: خیلی علاقه‌ای ندارم در مورد تیم ملی حرف بزنم اما چون بازی نیمه اول دیروز را دیدم حق دارم این صحبت را بکنم و بگویم که در 10 سال گذشته بازی‌ای با این کیفیت از تیم ملی ندیده بودم که مقابل عمان ارائه شد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین