اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۸۶۲۷

همه فوتبال ما مدیون مربیان لیگ است/ کی‌روش کار آسانی در جام ملت‌ها دارد

همه فوتبال ما مدیون مربیان لیگ است  کی‌روش کار آسانی در جام ملت‌ها دارد
مهدی مناجاتی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی کشورمان در آسیا حرف اول را می‌زند و بعد از آن می‌توان از کره و ژاپن به عنوان تیم‌های قدرتمند آسیا نام برد.
۱۳:۴۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|

مهدی مناجاتی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تیم فوتبال ایران همیشه یکی از قطب‌های فوتبال آسیا محسوب شده است. در حال حاضر مربیان بسیار توانمندی در لیگ داریم و بازیکنان ما اکثرا لژیونر هستند که این موضوع به تیم ملی ما کمک زیادی می‌کند.

وی ادامه داد:  تمام فوتبال ما مدیون سرمربیان شاغل در لیگ برتر هستند. آنها بازیکنان فوتبال ما را تربیت می‌کنند. کی‌روش کار آسانی در جام ملت‌های آسیا دارد و فقط باید هماهنگی تیم را انجام بدهد. کار اصلی را مربیان لیگ ما انجام می‌دهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: تیم ملی کشورمان در آسیا حرف اول را می‌زند و بعد از آن می‌توان از کره و ژاپن به عنوان تیم‌های قدرتمند آسیا نام برد. ما در آسیا و در گروهمان تیمی نداریم که بتواند مقابل ما بایستد.

مناجاتی در پایان گفت: هیچ مربی نمی‌گوید که ما در آسیا اول نمی‌شویم و مطمئن هستم کی‌روش هم جز قهرمانی چیزی در آسیا نمی‌خواهد.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین