اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۶۹۲

تاکید به عدم واکنش عجولانه به جوسازی رسانه‌های عربستانی

دبیر فدراسیون فوتبال در تماس با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که هنوز هیچ رایی از AFC به فدراسیون اعلام نشده و شاید این رای به سود باشگاه‌های ایرانی باشد.
۱۱:۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن سعید آذری اظهار داشت: هنوز هیچ رایی از سوی AFC به فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با میزبانی باشگاه‌های ایرانی از باشگاه‌های عربستانی به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است.

در صورتی که چنین رای به ما اعلام شود و این رای به سود باشگاه‌های ما نباشد جلسه‌ای با سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان برگزار خواهیم کرد و تصمیم نهایی را در این مورد خواهیم گرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویش با مدیرعامل ذوب‌آهن تاکید کرده نباید پیشداوری کرد و تحت تاثیر شیطنت‌های برخی رسانه‌های عربستانی قرار گرفت زیرا ممکن است رای AFC به سود ایران باشد و اینکه باشگاه‌های ایرانی و باشگاه‌های عربستانی در کشور خود میزبان یکدیگر باشند.

سعید آذری در گفت‌وگویی این خبر را تائید کرد ضمن اینکه بزرگترین چالش میزبانی باشگاه‌های ایرانی از باشگاه‌های عربستانی در کشور ثالث هزینه 650 میلیون تومانی یک مسابقه است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین