اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۶۷

دوست دارم در اروپا بمانم!

کریم انصاری‌فرد دو هفته دیگر به فصل کابوس‌وارش در اسپانیا پایان خواهد داد. او به اوساسونا رفته بود تا بدرخشد و بتواند فصل آینده به لالیگا برود ولی در پایان فصل به احتمال زیاد از آدلانته (لیگ دسته دوم اسپانیا) هم پیشنهاد نخواهد داشت!
۱۳:۳۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- کریم فصل ناموفقی را سپری کرد. او در ابتدای ورود به اوساسونا با یک مشکل اساسی روبه‌رو شد‌؛ اینکه باید بدنسازی کند.

همين مسئله ۵ هفته از زمان كريم را گرفت. اوربان سرمربي سابق اوساسونا زياد به كريم اعتقادي نداشت و باشگاه او را جذب كرد. كريم پس از بازگشت از بدنسازي، تك و توك بازي مي‌كرد و هيچ‌گاه تبديل به مهره ثابتي در تيمش نشد. ضعف از خود او هم بود چون هر زماني كه فرصت بازي يافت، نتوانست بدرخشد.

او در يكي از بازي‌ها دو موقعيت صد‌درصد گلزني را از دست داد تا پس از شكست اوساسونا، خبرنگاران به انتقاد شديد از اين بازيكن بپردازند. انصاري‌فرد همواره از مشكلات روحي‌‌اش حرف مي‌زد اينكه نتوانسته فشارها را تحمل كند. انصاري‌فرد كه بازيكني حرفه‌اي است، با وجود كمك‌هاي نكونام، نتوانست در اوساسونا اوج بگيرد و در نهايت تبديل به يك مهاجم شكست خورده شد. دو هفته مانده به پايان بازي‌هاي فصل آدلانته ليگ، انصاري‌فرد حتي يك گل هم به ‌ثمر نرسانده است.

او فصل بسيار بدي را سپري كرده و در تابستان بايد از جمع بازيكنان اوساسونا جدا شود. او قراردادي دو ساله با اين باشگاه امضا كرد ولي بايد زودتر از موعد، پمپلونا را ترك كند. اين بازيكن اما تمايلي ندارد به ايران بازگردد و اميدوار است راهش را در فوتبال اروپا ادامه دهد. كريم به نزديكان خود گفته مي‌خواهد در اروپا بماند ولي آيا با عملكردي كه او داشته، چنين چيزي امكانپذير است؟ قطعاً يك انتخاب درست در اروپا مي‌تواند دوباره نام كريم را بر سر زبان‌ها بيندازد ولي فعلاً هيچ پيشنهادي به اين بازيكن نشده است و خيلي‌ها پيش‌بيني مي‌كنند او به ليگ ‌برتر ايران بازگردد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین