اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۶۰۲

رفتار هواداران ناراحتم کرد

سرمربی شیاطین سرخ پس از تساوی شاگردانش مقابل وستهام از روحیه جنگندگی و بازگشت به بازی شاگردانش تمجید کرد.
۱۱:۴۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-لوئیز فن‌خال در پی تساوی یک - یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل وستهام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس که با این نتیجه بازی تکراری در خانه وستهامی‌ها انجام خواهد شد، گفت: خیلی خوشحالم، چون روحیه جنگندگی بازیکنانم در این دیدار فوق‌العاده بود. وقتی به تیمی همچون لیورپول می‌بازید، این برای باشگاه و تمامی بازیکنان خیلی سخت است که با این شرایط باید چند روز بعد به مصاف وستهام  بروند. آنها تیم خیلی خوبی دارند و از یک هفته پیش خود را برای این بازی آماده کرده بودند، اما ما برای این بازی تنها دو روز فرصت ریکاوری داشتیم. وقتی هم یک بر صفر در نتیجه عقب افتادیم و اینچنین به بازی برگشتیم، شگفت‌انگیز بود. برای بازیکنانم خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم هواداران هم از این بازی لذت بردند و این مهم است.

وی همچنین در مورد صحنه گل منچستریونایتد و وستهام اظهار داشت: من فیلم صحنه گل‌مان را دیدم و فکر می‌کنم شواین‌اشتایگر از سوی مدافع وستهام شارژ شد و به طور عمدی سد راه درن راندولف، دروازه‌بان وستهام نشد. به نظرم اما دیمیتری پایت روی ضربه ایستگاهی که منجر به گل شد، زیاد از حد اغراق کرد. برخوردی صورت گرفت، اما نه به آن شدت که او نشان داد. همیشه بحث‌هایی در مورد تصمیمات داور هست. همچنین می‌توان در مورد تصمیمات داوری بازی با لیورپول هم صحبت کرد. من چیزی در این زمینه نمی‌توانم بگویم. به نظرم داور در عرض چند ثانیه این تصمیم را گرفت.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه ضمن تمجید از هافبک آلمانی‌اش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، اظهار داشت: به نظرم شواین‌اشتایگر فوق‌العاده کار کرد، ولی البته 50 دقیقه بازی کردن با 90 دقیقه بازی کردن فرق دارد. از عملکرد باستین و متئو دارمیان خیلی رضایت دارم. دارمیان تنها سه دقیقه در این دیدار فرصت بازی پیدا کرد، با این حال او در همین مدت کم هم عالی کار کرد. باید از بازیکنانم تعریف و تمجید ویژه‌ای کنم.

فن‌خال در پایان در مورد رفتار تماشاگران با هافبک بلژیکی‌اش به هنگام تعویض شدنش گفت: به نظرم فلینی یکبار دیگر بازی خوبی را به نمایش گذاشت. او در برنامه بازی ما عالی کار کرد و رفتار تماشاگران در مورد او ناراحتم کرد. این تنها باری است که از رفتار تماشاگران‌مان ناراحت شدم. هواداران در باخت‌ها و پیروزی‌ها همیشه از ما حمایت کرده‌اند، اما شاید آنها در این مورد نظر متفاوتی نسبت به من داشته باشند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین