اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۵۶۷

انتخاب خطیبی بزرگترین اشتباه من بود

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان با اشاره به وضعیت بحرانی این تیم در لیگ برتر گفت: ما نگران هستیم اما امیدواریم که در نهایت در لیگ برتر بمانیم.
۱۵:۰۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در ارتباط با شرایط بحرانی سیاه‌جامگان و اینکه آنها چقدر به ماندن در لیگ برتر امیدوار هستند، اظهار داشت: ما یک مربی توانا مثل فرهاد کاظمی را در تیم‌مان داریم که همیشه به بازیکنان امید و انگیزه می‌دهد. سابقه او نشان داده که کارهای سخت را انجام می‌دهد و امیدواریم که در لیگ بمانیم. کاظمی بعد از شکست مقابل سپاهان به‌قدری ناراحت بود که نزدیک بود از حرص خوردن سکته کند. من خودم با اینکه به‌شدت ناراحت بودم اما سعی کردم او را آرام کنم.

او ادامه داد: کاظمی تعصب زیادی به مشهد و سیاه‌جامگان دارد و ما می‌بینیم که چگونه زحمت می‌کشد تا این تیم در لیگ برتر بماند. ما نگران وضعیت سیاه‌جامگان هستیم، ولی امیدواریم که در لیگ برتر بمانیم. دو بازی خانگی با رقیبان مستقیم خودمان یعنی فولاد خوزستان و ملوان داریم. این بازی‌ها 6  امتیازی هستند و اگر بخواهیم در لیگ بمانیم باید این دو مسابقه را ببریم.

عباسی درمورد اینکه آیا اگر زمان به عقب برمی‌گشت، رسول خطیبی را به‌عنوان سرمربی سیاه‌جامگان انتخاب می‌کرد گفت: اگر زمان به عقب برمی‌گشت هرگز خطیبی را انتخاب نمی‌کردم. من به اشتباه به یکسری از افراد اعتماد کردم و درحالی‌که باید خودم در بسیاری از امور به‌ صورت مستقیم وارد می‌شدم. دوست ندارم زیاد در مورد جزئیات این مسائل صحبت کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین