اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۵۱۷

در این صورت " استقلال" قهرمان نمی شود

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال عنوان کرد:اردوی تفریحی سوئد قهرمانی استقلال را مختل می کند.
۱۶:۳۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علی نظری جویباری درباره سفر احتمالی استقلال به سوئد در اینستاگرام خود نوشت: استقلال با این سفر تفریحی عملا تا نهم فروردین همه تمرینات جدی را از دست میدهد این تیم چهاردهم فروردین باید به اهواز برود تا حساس ترین رقابت در هفته بیست و چهارم را رقم زند تا فاصله اش را با تیم دوم جدول لیگ برتر زیادتر کند.

 

اما در این شرایط در مجموعه استقلال چه کسی کار کارشناسی انجام می‌دهد که آیا این سفر تفریحی به نفع استقلال هست یا نه؟ معلوم نیست.البته در چنین مواقعی هیچ جلسه‌ای تشکیل نمی شود تا به جمع بندی برسند نظر کادر فنی هم اصلا مهم نیست در صورتیکه نظرشان بسیار مهم میباشد' حال اگر تصمیم با نظر مشاوران گرفته شد بماند.

 

مدیران استقلال نباید بخاطر یک سفر که هزینه ای برای باشگاه ندارد شانس قهرمانی شان را به رقیبان تعارف کنند باشگاهی که بیست الی بیست پنج میلیارد تومان هزینه می کند تا قهرمان شود بخاطر یک سفر چند ده میلیون تومانی این ریسک را نمی پذیرد. تازه چند بازیکن استقلال بخاطر تیم ملی و مشکلات دیگر نمی توانند در این سفر استقلال را همراهی کنند وحالا نتیجه‌اش هرچه باشد بماند. این چند سطر را بخاطر تجربه‌ای که دارم نوشتم وگرنه صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین