اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۳۷۶

كاظمى قهر كرد؟

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان از جریمه ۳۰ درصدی بازیکنان این تیم پس از شکست مقابل سپاهان خبر داد.
۱۹:۲۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل سپاهان اظهار داشت: متأسفانه بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و در دقیقه 90 یک گل دریافت کردیم، بازیکنان ما فرصت‌هایی را از دست دادند که اگر من درون زمین بودم می‌توانستم آنها را به گل تبدیل کنم.

وی در مورد ناراحتی فرهاد کاظمی از بازیکنان گفت: او حق دارد ناراحت باشد، هر چه داد و فریاد می‌زنند بازیکنان توجهی نمی کنند، بنابراین کاظمی تصمیم گرفت که ما 30 درصد ازقرارداد تمامی بازیکنان کسر کنیم و آنها را جریمه کرد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا فرهاد کاظمی به خاطر این ناراحتی همچون هفته گذشته به تهران بازنگشته، گفت: او به تهران بازگشت اما به خاطر اینکه در هیئت خودش شرکت کند و این کار را انجام داد و دو سه شب در پایتخت خواهد بود.

عباسی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی این تیم برطرف شده یا خیر، گفت: به هر حال مشکلات مالی ما از نفت بیشتر نیست، همچنین 60 درصد از قرارداد بازیکنان را با ملک پر کردیم، کدام باشگاه است که مشکل اقتصادی نداشته باشد؟

وی در مورد اینکه آیا معتقد است تیم در لیگ می‌ماند یا خیر، گفت: شک نکنید که در لیگ می‌مانیم، سعی می‌کنیم در تعطیلات نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و در ادامه لیگ با تمرکز بیشتری شرکت کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین