اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۳۵۵

ستاره دورتموند راهی مادرید می شود؟

پروژه عظیم جذب بازیکنان جدید برای رئال مادرید با خرید گران قیمت هافبک گابانی دورتموند کلید خواهد خورد البته اگر باشگاه آلمانی رضایت دهد.
۱۷:۰۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-پروژه بزرگ رئال مادرید برای جذب بازیکنان جدید غوغایی را به پا کرده است زیرا پس از آنکه پرس و زیدان به توافق رسیدند که 10 بازیکن از تیم را به فروش بگذارند و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند گزینه‌های متعددی برای کهکشانی‌ها مطرح شده است.

یکی از این گزینه‌های پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی باشگاه دورتموند است که زیدان طی مذاکرات او راضی کرده است به رئال بیاید البته در این مذاکرات باشگاه آلمانی هیچ اطلاعی نداشته است در نتیجه خشم سران باشگاه را در پی داشته است.

روزنامه آس اسپانیا امروز خبر داد: رئال مادرید مذاکرات خود را با اوبامیانگ انجام داده است و با او به توافق رسیده است و تنها باشگاه آلمانی باقی مانده است تا موافقت خود را اعلام کند.

این منبع افزود: البته مانع بسیار بزرگی پیش روی رئال قرار دارد تا این مهاجم گابانی را به سانتیاگو برنابئو بیاورد زیرا باشگاه آلمانی خواستار مبلغ 100 میلیون یورو در ازای او شده است.

این روزنامه مادریدی در پایان نوشت: باشگاه دورتموند از توافق اوبامیانگ با رئال مادرید بدون اطلاع باشگاه به خشم آمده است در نتیجه مذاکرات پیچیده و سختی در انتظار کهکشانی‌ها است و رئیس باشگاه آلمانی از قیمت این بازیکن کم نخواهد کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین