اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۳۳۳

هواداران به ما پاداش برد دادند

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم که همه‌چیز دست‌به‌دست هم داده که ما مقابل فولاد خوزستان نتیجه لازم را کسب نکنیم.
۱۴:۵۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- فردین عابدینی در گفت‌وگویی، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: پس از پیوستن امیر قلعه‌نویی، تیم‌مان شرایط خوبی پیدا کرد و در دیدارهای گذشته خود نیز توانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و به بردهای شیرینی دست پیدا کنیم.

وی افزود: در دیدار مقابل پرسپولیس نیز همه شاهد بازی زیبای تیم ما بودند که توانستیم یک امتیاز با ارزش را از تیم پرسپولیس بگیریم که امیدوار بتوانیم به این روند رو به رشد خود ادامه داده و در پایان لیگ در جایگاه شایسته‌ای قرار گیریم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان، گفت: این تیم در نیم‌فصل دوم متحول شده و با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه، دوندگی زیادی در زمین مسابقه انجام می‌دهد که همین موضوع نیز می‌تواند کار را برای تیم ما سخت کند اما ما هم تراکتورسازی هستیم و تلاش می‌کنیم روند کسب نتایج خوب خود را ادامه دهیم.

عابدینی با اشاره به محرومیت هواداران تراکتورسازی از حضور در این دیدار، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم آقایان با این کار پاداش بردهای ما در آسیا و آبروداری کردنمان برای ایران را به بهترین شکل داده و ما را از داشتن هواداران در چنین بازی حساسی منع کردند.

وی تصریح کرد: هواداران تراکتورسازی پرشورترین هواداران ایران هستند اما فکر می‌کنم که همه‌چیز دست‌به‌دست هم داده است که ما مقابل فولاد خوزستان نتیجه لازم را کسب نکنیم اما ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از این دیدار هم سربلند بیرون بیاییم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره وضعیت مصدومیت خود، گفت: مصدومیت من به‌طور کامل رفع شده است و در چند هفته گذشته نیز با تیم تمرین کردم.در حال حاضر می‌توانم با صلاحدید کادر فنی به میدان رفته و به تیمم کمک کنم.


منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
مرکز آهن
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین