اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۲۶۷

امیدواری نارنجی پوشان به کسب سهمیه آسیا

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در هفته‌های آینده جدول لیگ دچار تغییرات می‌شود و به طور قطع شرایط سایپا در ادامه بهتر می‌شود.
۱۴:۳۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید جلالی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تجربیاتی را از بازی رفت مقابل ذوب‌آهن و جام شهدا داریم و به طور قطع مجموعه این تجربیات در دیدار فردا به ما کمک کند؛ از این دیدار توقعات زیادی داریم و سعی می‌کنیم با یک بازی روان دست پر از اصفهان بازگردیم. حدود 5 بازیکن را در اختیار نداریم و شاید به همین دلیل ترکیب ما تازه و جوان است و امیدوارم این جوانان روز بزرگی را خلق کنند.

وی افزود: شاخصه‌های قهرمانی کاملاً مشخص است و برخی اوقات اتفاقاتی غیر عادی رخ می‌دهد اما تیمی که قرار است قهرمان شود باید از همه نظر و ارتباطات با مراکز تصمیم‌گیری و نفوذ در رسانه از شاخصه‌های قهرمانی است و از سال گذشته هدف ما این بود که سایپا از تیم‌های مدعی شود و این مسئله نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیمش شرایط میزبانی ندارد، خاطرنشان کرد: حتی در زمین خودمان میزبانی نداریم و اگر حریف 3‌اتوبوس هوادار بیاورد، میزبان است. ما به دنبال این هستیم تا برای جبران مشکلات از نظر فنی شرایط را ایجاد کنیم و از سال گذشته این برنامه را شروع کرده‌ایم و روی بازیکنان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و سال گذشته بهترین مقام را پس از 9 سال کسب کرده و امسال بهتر شده‌ایم و این اطمینان را دارم که هفته‌های آینده بهتر می‌شویم و جدول دچار تغییرات می‌شود.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش در دیدار فردا تصریح کرد: تیموریان، سجاد ملک پور، ماهان رحمانی، روزبه شاه علی دوست و ابراهیم زاده را در بازی فردا در اختیار نداریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین