اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۲۵۹

مشکلات مالی شدید در تیم مشهدی!

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:‌ما به 3 امتیاز دیدار مقابل سپاهان احتیاج داریم چرا که بازی خانگی است.
۱۳:۵۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار سیاه‌جامگان و سپاهان حاضر نشد و به جای او مرتضی کرمانی‌مقدم پاسخگوی خبرنگاران بود.

کرمانی‌مقدم در واکنش به اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه کاظمی در هیچ نشست مطبوعاتی پیش از بازی حاضر نمی‌شود، تاکید کرد: کاظمی در جلسه بود و به همین دلیل به من گفت که برای حضور در نشست بیایم. پیش از این قرار نبود من بیایم. قول می‌دهم در نشست‌های دیگر خود کاظمی حاضر شود.

وی در مورد دیدار مقابل سپاهان تاکید کرد: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. باید نتایج گذشته را فراموش کنیم و به سه امتیاز بازی فردا فکر کنیم چرا که به این سه امتیاز احتیاج داریم و اگر نتوانیم آن را به دست آوریم با مشکل روبرو خواهیم شد.

مربی سیاه‌جامگان در مورد غیبت سوسه خاطرنشان کرد: غیبت او به لحاظ فنی بوده و هر کسی که در تمرینات خوب ظاهر نشود جزو 18 بازیکن هم قرار نخواهد گرفت اما سوسه برای این بازی جزو 18 بازیکن است اما این که در ترکیب باشد یا خیر، بستگی به نظر فرهاد کاظمی دارد.

کرمانی‌مقدم در مورد مشکلات مالی سیاه‌جامگان گفت: تمامی باشگاه‌ها با مشکلاتی روبرو هستند. شاید بتوان گفت که تنها دو باشگاه مشکل مالی ندارد. به هر حال ما هم به خاطر مردم و این شهر مبارزه می‌کنیم. پیش از بازی خوب نیست در مورد این مسائل صحبت کنیم و اجازه بدهید تمرکزمان روی مسابقه باشد.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: رضا عنایتی مصدوم است و شربتی را هم به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین