اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۲۲۷

حمایت مدیرعامل استقلال از بازیکنانش

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در رابطه با حواشی که حول بازی با گسترش فولاد به وجود آمده است، گفت: جوانان ما در تخیل‌شان هم مسائل غیر فوتبالی نیست و آنها فقط به پیشرفت فکر می‌کنند.
۱۱:۲۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- کارون یعقوبی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت استقلال اهواز گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است، ما در نیم فصل جوانگرایی کردیم و باید انتظار داشته باشیم که گاهی نتایج خوبی به دست نیاوریم.

وی افزود: اگر ما در دیدار مقابل گسترش فولاد به پیروزی می‌رسیدیم، وضعیت‌مان با توجه به دیدارهای آینده که در خانه است، امیدوارکننده می‌شد، اما چون در این دیدار نتیجه نگرفتیم، در ادامه کارمان برای بقا سخت است، متأسفانه بازی‌های کمی باقی‌مانده و کار دشواری داریم.

مدیرعامل استقلال اهواز در رابطه با اینکه خیلی‌ها می‌گویند این تیم فصل بعد اگر به دست یک سقوط کرد می‌تواند امیدوار به موفقیت باشد، تصریح کرد: هدف خودم بعد از جوانگرایی که کردم، همین بود، ما بازیکنان را با قراردادهای دو سه ساله گرفتیم تا بستر را برای موفقیت در آینده فراهم کنیم، وقتی تیمی بدون امکانات و پشتوانه به لیگ برتر می‌آید، عاقبت همین می‌شود. تیم ما جوان شده و اکثر بازیکنان 17، 18 ساله هستند، به همین خاطر گاهی شکست‌های سنگین اتفاق می‌افتد.

یعقوبی در پاسخ به این سؤال که پای کمیته صیانت به دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد باز شده و قرار است اتفاقات این مسابقه بررسی شود و شائبه تبانی وجود دارد، گفت: بازیکنان تیم ما 17، 18 ساله هستند، آنها اصلاً این مسائل در تخیل‌شان هم وجود ندارد که بخواهند چنین اقدامی انجام دهند. ساکی بازیکن تیم ملی جوانان است، او وقتی به زمین آمد خوب گرم نکرده بود و پنالتی داد، این مسئله خاصی نیست، این بازیکنان همه جوان هستند و برای آینده خود آرزو دارند و اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنند، به هر حال جوان 18 ساله درون زمین اشتباه فنی می‌کند.

وی در مورد اینکه دادگاه باشگاه فولاد برای عدم پرداخت پول امتیاز فولادنوین از سوی استقلال اهواز برگزار شده است، گفت: من در جریان این مسائل نیستم، این موارد مربوط به بحث‌ های مالکیتی است و بنده وارد امور فنی و فراهم کردن شرایط امکاناتی برای تیم می‌شوم.

یعقوبی در رابطه با اینکه آیا پولی به بازیکنان این تیم پرداخت شده است، تصریح کرد: اخیراً و قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد کمی به پول به بازیکنان دادیم، خوشبختانه بازیکنان ما قانع و کم‌توقع هستند.

مدیرعامل استقلال اهواز در پایان در رابطه با دیدار مقابل راه‌آهن اظهار داشت: راه‌آهن تیم بسیار خوبی است، آنها بعد از حضور مربی جدیدشان سیستم خوبی را اتخاذ کردند، تیم ما هم که جوان است و مثل هندوانه دربسته می‌ماند، یک روز بهترین عملکرد را داریم و یک روز بازیکنان را جو می‌گیرد و خوب کار نمی‌کنند، امیدوارم این جوانها بتوانند خودشان را در ادامه نشان دهند.


منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین