اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۱۶۶

وضعیت امنیت ورزشگاه‌های ایران گزارش شد

نمایندگان شرکت ICSS که به منظور بررسی وضعیت امنیت ورزشگاه‌ها به ایران سفر کرده بودند، امروز با حضور اعضای فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای شرکت کردند.
۱۷:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست مشترک فدراسیون فوتبال و شرکت ICSS صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد. در این نشست مهدی تاج، علیرضا اسدی، امید جمالی، محمدحسین حمیسی، علی صدیقی، امیرحسین حسینی و محمدرضا کسرایی از فدراسیون فوتبال و شریعتی به نمایندگی از وزارت امور خارجه و همچنین اندرو کوک و استیون فلمینگ از شرکت «ICSS» یا (International Center for Sport Security) حضور داشتند.

در ابتدای نشست اندرو کوک، مدیر امور امنیتی شرکت ICSS گفت: مأموریت ما از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیاست و وظیفه داریم شرایط امنیتی ایران و عربستان را به لحاظ برگزاری مسابقات و استادیوم‌ها مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و گزارش‌های خود را جهت تصمیم‌گیری نهایی به AFC ارائه کنیم.

وی ضمن بیان این مطلب که هفته گذشته نشستی مشابه در کشور عربستان در این خصوص برگزار شده، افزود: ارزیابی خود را هفته گذشته از کشور عربستان انجام داده و در حال حاضر به ایران آمده‌ایم تا در خصوص فعالیت‌های امنیتی ایران به منظور برگزاری مسابقات مختلف ملی و باشگاهی گزارش‌های خود را تهیه و برای تصمیم‌گیری به AFC ارائه کنیم. به خوبی می‌دانیم که ایران سالیانه مسابقات بسیاری را در سطوح مختلف برگزار می‌کند و درصدد هستیم فرآیندهای شما را بررسی و پس از دریافت مدارک کامل و دریافت پاسخ سؤالات‌مان گزارش کامل خود را به کنفدراسیون ارسال کنیم.

کوک گفت: نقش ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا مجزا و مستقل است و تنها به لحاظ فنی نظر کارشناسی خودمان را برای تصمیم‌گیری به AFC خواهیم داد و قطعاً گزارش ما بر اساس واقعیات بوده و هیچ عامل دیگری در آن نقشی ندارد.

در ادامه نشست علیرضا اسدی، دبیرکل و مهدی تاج، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ پس از نمایش فیلمی از اقدامات فدراسیون فوتبال ایران در زمینه میزبانی تیم‌های باشگاهی کشورهای قطر و امارات در یک ماه گذشته به حضار، پاسخگوی سؤالات متعدد نمایندگان این شرکت بودند و همچنین نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص میزبانی ایران از همه جهات ارائه کردند.

در پایان این نشست، نمایندگان شرکت ICSS ضمن اظهار رضایت از فعالیت‌های فدراسیون در این زمینه و تشکر و قدردانی از میزبانی خوب فدراسیون فوتبال در مدت زمان کوتاه حضورشان در ایران ابراز امیدواری کردند تا با ارائه گزارش‌شان به کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین تصمیم در این خصوص اخذ و ارائه شود. نمایندگان این شرکت ابراز امیدواری کردند هرچه زودتر و در زمان مناسب دوباره به ایران بیایند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین