اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۱۲۵

حمله دایی به محسن ترکی

مربی تیم فوتبال صبا گفت: نمی‌دانم که داور دیدار ما مقابل سپاهان برای قضاوت به میدان آمده بود یا دعوا.
۱۱:۳۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- محمد دایی در گفت‌و گویی، در خصوص تساوی 2 بر 2 صبا مقابل سپاهان اظهار داشت: تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد سپاهان. 2 تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند که بازیکنان ما در 7-8 دقیقه ابتدایی دو اشتباه بزرگ کردند که باعث شد حریف به دو گل برسد.

وی ادامه داد:‌ در ادامه ما مجبور بودیم که آنچه را که خراب کرده‌ایم، درست کنیم که خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و توانستند 2 گل به ثمر برسانند و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

مربی تیم صبا در مورد قضاوت داور خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبت نکنیم بهتر است فکر می‌کنم آقای ترکی جریانی که 2-3 سال پیش به وجود آمده بود هنوز درگیر آن بوده و به خاطر آن هم یکسری سوت‌هایی زد. متاسفانه برخی صحنه‌هایی دیدیم که خارق‌العاده بود و تاکنون در سطح لیگ برتر چنین چیزهایی را مشاهده نکرده بودیم. مخصوصا در 15 دقیقه پایانی که دیگر استثنایی بود.

دایی در مورد درگیری استیماچ و علی دایی خاطرنشان کرد: درگیری خاصی نبود. در جریان مسابقه اتفاقی رخ داد که پس از آن استیماچ به اتوبوس ما آمد و این موضوع حل و فصل شد. این مورد را الکی بزرگ کردند.

مربی تیم صبا در مورد درگیری دایی با محسن ترکی یادآور شد: حرف زدن آقای ترکی دور از یک داور متشخص است و به طرز مناسبی صحبت نمی‌کند. نمی‌دانم او برای داوری آمده بود یا دعوا. صحبت کردن او شایسته یک داور نبود. متاسفانه هر اتفاقی هم که می‌افتد از داوران حمایت می‌کنند و هیچ برخورد جدی صورت نمی‌گیرد.

دایی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. عشق و علاقه ما پرسپولیس است اما هم اکنون مقابل این تیم قرار گرفته‌ایم. این بازی برای ما با سایر بازی‌ها متفاوت است و امیدوارم هواداران بازی خوبی را شاهد باشند.

وی در مورد اینکه آیا محروم یا مصدومی برای این بازی دارند یا خیر، گفت: خدا را شکر مصدوم و محروم نداریم تنها جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن غایب ماست که البته غیبت او در هفته‌های گذشته هم تاثیرگذار بوده است.


منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین