اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۹۷۴

واکنش طاهری به اعتراض هواداران پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس به چه اعتراض دارند، ما هم مثل آنها دوست داریم ببریم.
۲۱:۴۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از بازی و تساوی سرخ‌پوشان مقابل تراکتورسازی گفت: این هم یک بازی بود و ما موقعیت‌هایی داشتیم که گل نشد.

وی درباره نارضایتی از هواداران عنوان کرد: آنها به چه چیزی اعتراض داشتند؟ ما هم دوست داریم پرسپولیس ببرد. دیگر چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. اجازه دهید این موضوعات را در بحث کارشناسی پیگیری کنیم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس سخت گل می‌زند، فکر می‌کنید با این شرایط بتواند ببرد قهرمان شود، تصریح کرد: امیدواریم قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با وزیر درباره چه مسائلی صحبت می‌کردید،‌ عنوان کرد: هم بازی را نگاه می‌کردیم و هم درباره مسائل مختلف صحبت می‌کردیم.

طاهری همچنین درباره پرتاب نارنجک‌ها که مجری تلویزیون اعلام کرد مشکوک به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: ما مسئول آن نیستیم، سازمان‌های دیگر مسئولیت انتظامات را بر عهده دارند ما برگزارکننده مسابقات هم نیستیم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس در هر بازی بی‌جهت کارت می‌گیرند تصریح کرد: این موضوع باید به صورت کارشناسی بررسی شود.


منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین