اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۹۶۵۵

آمار ادعایی کاظم زاده درباره قطع بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران ایلامی

آمار ادعایی کاظم زاده درباره قطع بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران ایلامی
نماینده مردم دهلران در مجلس بدون ارائه سندی ادعا کرد: دولت برخلاف برنامه ششم توسعه از ابتدای آبان ماه جاری بیمه تکمیلی 420 هزار جانباز و ایثارگر شاغل و بازنشسته را توسط بنیاد شهید لغو و به سایر ادارات احاله کرده است.
۱۲:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
وانانیوز|

 شادمهر کاظم‌زاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکر شفاهی خطاب به دولتمردان، گفت: این اقدام صدها مشکل برای جانبازان و خانواده‌های آنان به وجود آورده و کسی جواب مستندی به این عزیزان نداده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با طرح این پرسش که چرا مطالبات پزشکان و داروخانه‌داران پرداخت نمی‌شود، به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد.

نماینده مردم دهلران در مجلس در تذکری به سازمان برنامه و بودجه در خصوص اعمال ماده 112 و بهره‌مندی تمام شهرستانهای استان ایلام از مزایای قانون، گفت: شاغلان و بازنشستگان مناطق مرزی استان ایلام که در خط مقدم جبهه‌های جنگ حضور داشتند امروز از منافع ماده مذکور، محروم هستند.

کاظم‌زاده خطاب به صندوق بازنشستگی وزارت نفت متذکر شد: اعمال ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه و استفاده از نیروهای بومی در پروژه ان‌جی‌ال 3100 دهلران و پتروشیمی دهلران را از وزیر نفت خواستارم.

وی خواستار تسریع در عملیات اجرایی سد سیکان در شهرستان دره‌شهر شد و افزود: عملیات اجرایی سد میمه و تسریع در عملیات اجرایی فاز چهارم انتقال آب از سامانه گرمسیری در شهرستان دهلران را از وزارت نیرو خواستارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین