اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۸۷۵۶

استقلال در آسیا برای خودش اسم‌ورسمی دارد

استقلال در آسیا برای خودش اسم‌ورسمی دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی ‌پوشان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان توانستند با انجام یک بازی رو به جلو و کارهای هماهنگ تیمی نشان دهند، به یک اتحاد تاکتیکی خوبی در زمین رسیده اند.
۱۸:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
وانانیوز|

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد پرگل این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار برنا گفت: نتیجه سه بر صفر خودش نشان دهنده همه چیز است، خوشبختانه استقلال در این دیدار موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف بوجود آورد و یک بازی رو به جلو و هجومی را از خود نشان داد و توانست مزد زحماتش را با این برد شیرین کسب کند.

وی افزود: در این دیدار نسبت به بازی های قبل که استقلال بیشتر پاس به عقب می داد، آبی ‌پوشان توانستند با انجام یک بازی رو به جلو و کارهای هماهنگ تیمی نشان بدهند، به یک اتحاد تاکتیکی خوبی در زمین رسیده اند اما این دلیل نمی‌شود که برای ادامه فصل و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا باشگاه به فکر تقویت تیم نباشد.

بخش دیگری از صحبت‌های مهاجم سابق استقلال و تیم ملی درباره بازیکنانی بود که به این تیم اضافه خواهند شد، وی در این باره اظهار داشت: به نظر من استقلال در نوک خط حمله خود نیاز به یک گلزن شش دانگ دارد و ضمن اینکه جای یک هافبک خلاق و بازیساز‌ که بتواند مهاجمین را در موقعیت های تک به تک و گل قرار بدهد در تیم استقلال خالی است.

اکبرپور تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان حساسیت این فصل را درک کرده‌اند و  آبی پوشان پایتخت برای اینکه بتوانند در لیگ قهرمان شوند در ادامه نباید امتیاز از دست بدهند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز وضعیت به همین شکل است، البته در آنجا کار کمی سخت تر است اما استقلال در آسیا برای خود اسم و رسمی دارد و سال گذشته تا مرحله یک چهارم بالا آمد. بنده معتقدم این تیم می‌تواند با تقویت شدن از گروه سخت خود در آسیا صعود کند و ما هم نباید فراموش کنیم سایر همگروه های استقلال هزینه های سنگینی برای خرید بازیکن کردند و ما نیز باید در این زمینه سرمایه گذاری کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین