اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۷۷۰
حاشیه دیدار پدیده- ملوان

اعتراض شدید مهاجری به شاکری/ درگیری زارع و یوسفی در اواخر بازی

سرمربی تیم پدیده اعتراض شدیدی به گلزن تیمش به دلیل 3 دقیقه بیرون ماندن از زمین به دلیل پارگی پیراهن انجام شد.
۱۸:۳۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حدود 800 تماشاگر امروز در ورشگاه ثامن مشهد به دیدار تیم‌های پدیده و ملوان را از نزدیک تماشا کردند.

* مهدی خیری که به دلیل محرومیت امروز نتوانست برای پدیده بازی کند با حضور در ورزشگاه ثامن دیدار تیمش را در کنار هواداران تماشا کرد. این در حالی است که حسن جعفری دیگر بازیکن پدیده که به علت پارگی رباط این فصل را از دست داده هم در ورزشگاه حاضر بود.

* معین عباسیان بازیکن تیم پدیده در اواخر تیم دچار مصدومیت شد و به همین دلیل قادر به بازی نبود که به جای او محسن یوسفی به زمین آمد.

* در دقیقه 55 بازیکنان ملوان معتقد بودند که داور بازی باید برای آنها پنالتی می‌گرفت چرا که به گفته ملوانی‌ها توپ به دست بازیکن پدیده خورده بود.

* در این بازی یک بار دیگر مجتبی روشنگر دروازه‌بان تیم پدیده خطای 6 ثانیه انجام داد که البته بازیکنان ملوان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

* یونس شاکری بعد از گل پدیده شادی زیادی کرد که به همین دلیل پیراهنش دچار پارگی شد و برای ترمیم لباسش مجبور شد حدود 3 دقیقه بیرون از زمین روی نیمکت بنشیند که این مسئله اعتراض شدید رضا مهاجری سرمربی پدیده به وی را در پی داشت.

* در دقیقه 89 محسن یوسفی تکلی از پشت روی پای مازیار زارع زد که این مسئله باعث شد زارع اعتراض شدیدی به وی کند که اگر دخالت دیگران نبود کار به جای باریک کشیده می‌شد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین