اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۷۶۹

از برد استقلال خوشحال شدم!

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: از باخت تیمم ناراحت شدم ولی از اینکه استقلال برنده شد خوشحال شدم!
۱۸:۳۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محسن فروزان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در مورد اینکه بعد از دریافت گل بسیار عصبانی بود، عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم. عصبانیتم برای این بود که پس از 4 بازی که دروازه را بسته نگه داشتم توپی وارد گل شد که خیلی‌ها می‌گویند توپ گل بود وخیلی‌ها می‌گویند نه. اگر داور اشتباه کرده باشد خیلی ناراحت می‌شوم. البته هم ناراحتم که تیم باخته است و هم خوشحالم که استقلال پیروز شده است.

وی در مورد اینکه قبل از شروع بازی با سیدمهدی رحمتی آشتی کرد، عنوان کرد: آن اتفاقات مربوط به گذشته بود. اکنون وظیفه‌ام بود که این حرکت را بکنم و قبل از بازی حلالیت گرفتم. با رحمتی مشکلی ندارم چون در تیم محبوبم بازی می‌کند.

گلر تیم فوتبال راه‌آهن در رابطه با مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: همه مشکل مالی دارند و این مسئله فقط مربوط به ما نیست. این مشکلات به ما ضربه می‌زند اما امیدوارم در ادامه مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

فروزان در ادامه تاکید کرد:‌همه می‌دانند از بچگی عاشق استقلال بودم. این تیم همه فکر و ذهنم بوده است. یک سال هواداران بی‌منت من را مورد تشویق قرار دادند و نمی‌توانم آنها را فراموش کنم. آرزو می‌کم استقلال قهرمان شود. من در کنار این تیم نیستم اما در کنار آنها جشن قهرمانی می‌گیرم.

وی در مورد اینکه در نیم‌فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت، عنوان کرد: بله من تاکنون 3 بار از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما به خاطر عرق به استقلال تا الان این پیشنهادات را قبول نکردم و هرگز قبول نمی‌کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین