اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۷۳۹

پیشنهاد یک تیم بزرگ به سرمربی لیگ برتری!

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مدعی شد که فرهاد کاظمی چند روز پیش پیشنهاد یک تیم بزرگ لیگ برتری را رد کرد.
۱۴:۵۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رضا شاهردوی در گفت‌وگویی ابتدا در مورد خداحافظی فرهاد کاظمی از بازیکنان در رختکن گفت: من همراه تیم نبودم، ولی شنیده‌ام که این اتفاق رخ داده است. در سیاه‌جامگان مشکلات مالی زیادی وجود دارد و کادر فنی هم که پولی نمی‌گیرد. در این باشگاه تمامی مشکلات روی دوش سرمربی است. کاظمی به فکر لباس و جذب بازیکن است، او به فکر پول بازیکنان است، او به فکر نحوه سفر تیم در بازی‌های بیرون از خانه است و همین مسائل باعث می‌شود که فشار زیادی به این مربی وارد شود.

وی ادامه داد: حتماً طاقت کاظمی تمام شده که چنین تصمیمی را گرفته است و اگر شرایط همین‌طور ادامه داشته باشد، قطعاً او برنمی‌گردد، مگر اینکه مسئولان باشگاه وضعیت را تغییر دهند. چطور امکان دارد که تمامی کارها بر دوش او باشد؟ بازیکنان هم که مشکل مالی دارند، تا اینجا خیلی تحمل کرده‌اند و فقط به خاطر فرهاد کاظمی صدای‌شان در نیامده است.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان عنوان کرد: من از سال 74 با کاظمی رفاقت دارم و این رقمی که با سیاه جامگان قرارداد بستم، رقمی که می‌بایست دریافت می‌کردم نبوده است. روز اولی که کاظمی خواست به مشهد برود تاکید کرد که باشگاه پول ندارد، من هم به خاطر رفاقت با او رفتم و هنوز هم پای رفاقتم ایستاده‌ام. ما مدیرعامل باشگاه را نمی‌شناختیم و الان هم نمی‌شناسیم، ولی چرا در این شش ماه یک بار نگفتند که دستتان درد نکند؟ کاظمی هم هیچ پولی نگرفته و جالب اینجاست که فقط به فکر پول بازیکنان است.

شاهرودی در مورد جدایی‌اش از سیاه جامگان گفت: روزی که من به تهران آمدم 10 میلیون به حسابم پول ریختند و این در حالی است که باید 40 درصد از قراردادم را دریافت می‌کردم. من با اجازه کاظمی با مدیرعامل باشگاه جلسه گذاشتم و در نهایت دیدم با این شرایط بهتر است به تهران بیایم تا حداقل به خانواده‌ام برسم. من عشق مربیگری ندارم که با هر شرایطی کار کنم. در دوران بازیگری‌ام مجانی بازی کردم، ولی قرار نیست در دوران مربیگری هم این اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: طبق هماهنگی با کاظمی به تهران آمدم تا کارهای شخصی‌ام را انجام دهم و اگر شرایط مهیا بود و خودش هم ماند، در بازی با پرسپولیس برمی‌گردم. فقط این را بگویم که کاظمی خودش در تیم همه کارها را انجام می‌دهد. سرمربی که نباید غیر از کارهای فنی دنبال چیز دیگری باشد. آیا با مربی خارجی هم چنین رفتاری می‌شود؟ این را هم بگویم که کاظمی چند روز پیش پیشنهاد یک تیم بزرگ و قدر را در لیگ برتر که دنبال تغییر مربی بود، رد کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین