اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۷۲۴

چرا دروغ، هواداران با تیم قهر هستند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: چرا دروغ بگوییم،‌ هواداران به خاطر اتفاقات سال قبل با تیم قهر هستند اما امیدوارم آنها با ما آشتی کنند.
۱۳:۰۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی کیانی در گفت‌وگویی، در مورد دومین پیروزی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود. خدا را شکر با همت بچه‌ها و توصیه‌های کادر فنی توانستیم برد شیرینی را در خارج از خانه به دست آوریم و امیدوارم این روند خود منجر به صعود تراکتورسازی به مرحله بعد شود.

وی در مورد اینکه تیمش برای اولین بار توانست به دو پیروزی در یک دوره از لیگ قهرمانان برسد، عنوان کرد: متاسفانه ما در دروه‌های قبل خوب نتیجه نگرفتیم و همیشه کم مهره بودیم اما امسال تیم ما کامل است و روی نیمکت هم شرایط خوبی داریم. تا اینجا عملکردمان قابل قبول بوده و امیدوارم همین طور به کارمان ادامه دهیم.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با اینکه این پیروزی تضمینی بر صعود تیم شان به مرحله بعد است، تصریح کرد: بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد. هنوز چهار بازی دیگر باقی مانده که باید در آنها نتیجه قابل قبولی بگیریم. باید در دیدارهای خانگی نتایج خوبی به دست بیاوریم در حضور 70-80 هزار هوادارانمان کار را تمام کنیم. هوادارنمان بسیار پرشور هستند و تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی با این تیم قهر کردند، اظهار داشت: چرا دروغ بگویم هواداران با تیم قهر کردند. متاسفانه اتفاقاتی در انتهای فصل قبل افتاد که باعث ناراحتی هواداران شد و آنها به ورزشگاه نیامدند. ورزشگاه بدون هوادار جذابیت ندارد. امیدوارم آنها با تیم آشتی کنند و به ورزشگاه بازگردند.

کیانی در مورد اینکه چرا تیمش در نیمه دوم عقب کشید، تصریح کرد:‌ طبیعی است الجزیره با آن همه ستاره در خانه به دنبال کسب نتیجه باشد. ما سعی کردیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم و چشم به ضدحملات داشته باشیم.و خوشبختانه موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم نتیجه را به دست آوریم. از لحاظ بدنی روی بازیکنان فشار بود اما خدا را شکر همه خوب کار کردند و مدافعان ما هر چه توپ آمد با ضربه سر آن را دور کردند و اجازه ندادند حریف صاحب موقعیت شود.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه چرا تیمش در دیدارهای لیگ اینقدر خوب بازی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ما در لیگ هم همین قدر خوب هستیم اما متاسفانه با بدشانسی روبرو می‌شویم. مقابل پدیده، استقلال خوزستان و راه‌آهن حق ما کسب امتیاز بود اما اینطور نشد. شما دیدید ما در دو دقیقه پایانی بازی با سپاهان دو گل زدیم که یکی از گل‌های ما آفساید اعلام شد. این نشان می‌دهد ما چقدر آماده هستیم.

وی در مورد بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی بسیار سختی است. آنها 14 روز است که استراحت کردند و ما در این مدت دو بازی پرفشار را پشت سر گذاشتیم. این مسئله هم به نفع ما و هم به ضرر ما است و از طرفی در شرایط بازی هستیم و از طرفی کمتر استراحت کردیم. پرسپولیس تیم خوبی است. مهره‌ها و مربی بسیار قوی دارد اما ما تلاش می‌کنیم سه امتیاز را به دست آوریم و جانانه بازی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه بحث اختصاص تنها 10 درصد جایگاه‌های ورزشگاه آزادی در روز بازی با پرسپولیس به هواداران تراکتورسازی مطرح شده است، گفت: درست است که پرسپولیس میزبان است اما وقتی هوادار بیاید نمی‌توان آنها را به ورزشگاه راه نداد. باید در این رابطه تعامل شود. هوادار به فوتبال جذابیت می‌بخشد. باید حداقل 30 درصد ورزشگاه را به هواداران ما بدهند. امیدوارم هواداران دو تیم به ورزشگاه بیایند.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند به هوادارانشان ساندویچ بدهد تا آنها بیشتر به ورزشگاه بیایند،‌گفت: ساندویچ که چیز زیادی نیست ما باید به هواداران بیشتر از آنها امکانات بدهیم تا آنها بیشتر به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه مشکل خروجی داشت و یک روز دیرتر به امارات رفت، عنوان کرد: این به خاطر بحث مالیات بود. از باشگاه امیر قلعه‌نویی و سردار مومنی که لطف کردند این مشکل برطرف شود تشکر می‌کنم. به هر حال در آسیا بحث فوتبال ملی در میان است. باید همه به هم کمک کنیم تا این مشکلات حل شود.

وی در مورد اینکه آیا مالیاتش مربوط به زمان حضور در تراکتورسازی است، گفت: این مربوط به زمان حضور در تراکتورسازی است که باید این مشکل حل می‌شد. امیدوارم باشگاه و سعید عباسی کمک کنند تا قبل از بازی با پاختاکور این مشکل برطرف شده و بدون دردسر به ازبکستان برویم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین