اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۷۱
می‌توانم تیم را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانم

اینزاگی: به من نگفته‌اند که مربی دیگری جایم را در میلان خواهد گرفت

سرمربی میلان تأکید کرد هنوز به وی ابلاغ نشده که مربی دیگری جای وی را روی نیمکت روسونری خواهد گرفت.
۱۴:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

 وانانیوز-فیلیپو اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیر با نتیجه 3 بر صفر تورینو را از پیش‌رو برداشتند به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: مربیان تا یک حدی می‌توانند تأثیرگذار باشند و این بازیکنان هستند که می‌توانند تغییر را در زمین به وجود بیاورند و در این بازی این را دیدیم. جای تأسف دارد حالا که فصل رو به پایان است بازیکنان‌ مصدوم‌مان به شرایط بازی و بدنی خوب رسیده‌اند.

وی افزود: باید بگویم بازیکنان در طول این فصل همواره پشت من بودند و برای من که فصل اول مربیگری‌ام در سری A را تجربه می‌کردم، این خیلی خاص بود. من با میلان قرارداد دارم و تا کسی چیزی نگفته به کارم در این تیم ادامه خواهم داد. اگر به من زمان داده شود می‌توانم میلان را به جایگاه واقعی‌اش، بازگردانم. تغییر شکل تیم کار آسانی نیست ولی پایه‌های تیم برای شروع قدرتمند در فصل آینده محکم است. 

اینزاگی همچنین در مورد اظهارنظر روز گذشته برلوسکونی، رئیس باشگاه میلان که گفته بود منتظر تعیین تکلیف کارلو آنچلوتی از سوی باشگاه رئال و بازگرداندن احتمالی او به سن‌سیرو است، گفت: من هم این خبر را شنیدیم ولی کسی به من نگفته که قرار است مربی دیگری جای من را در میلان بگیرد. اگر شانس ادامه فعالیت در سن‌سیرو را داشته باشم فوق‌العاده خواهد بود در غیر این صورت در جای دیگر به حرفه‌ام ادامه خواهم داد. آنچلوتی در میلان تاریخ‌سازی کرد و اگر بحث یافتن جانشین برای او در رئال‌مادرید باشد، طبیعی است که در مورد جانشینی من هم در اینجا بحث شود.

سرمربی 41 ساله روسونری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در میلان بمانم چون کارهای زیادی برای انجام در این تیم دارم و رنگ‌های این باشگاه در قلبم است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: میلان اینزاگی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین