اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۶۸۰

می خواهیم صدر نشین به استقبال نوروز برویم

سرمربی تیم استقلال گفت: می خواهیم دو بازی تا عید را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا صدر نشین به استقبال نوروز برویم.
۱۵:۳۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن گفت:"بازی حساسی داریم برابر راه آهن روز جمعه. دور رفت دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما نمی خواهیم این اشتباه را تکرار کنیم. می خواهیم دو بازی تا عید را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا صدر نشین به استقبال نوروز برویم. راه آهن تیم جوان و دونده ای است و با رفتن آقای تارتارا از مربی جدید آنها شناختی نداریم. باید یک زمانی را از دست بدهیم تا شناخت لازم را از این تیم پیدا کنیم. به امید خدا بازیکنان ما بتوانند سه امتیاز را کسب کنند."

مظلومی در ادامه درباره اختلافاتش با مجید صالح توضیح داد که: "واقعا مساله خاصی رخ نداده است. من به عنوان نفر اول باید به کادرفنی تذکراتی بدهم ولی نباید به این اندازه بزرگ شود. اختلاف فنی وجود ندارد و با کادرفنی رابطه خوبی داریم و باید این روند را ادامه دهیم."

از مظلومی درباره مصدومان استقلال سوال شد و او با تشکر از دکتر نوروزی درباره مصدومین اینچنین توضیح داد: "از همه اعضا تشکر می کنم به ویژه دکتر نوروزی که زحمت می کشند. بازیکنان نیز زحمات زیادی می کشند و امروز نیز تست نهایی را انجام می دهیم تا بازیکنانی که موفق به انجام این تست شوند در اردو ما باشند و برای استقلال به میدان بروند. به جز یعقوب کریمی همه بازیکنان مصدوم احتمال حضور دارند."

مظلومی در پایان درباره غیبت مجیدی و سرپرستی محمد نوازی عنوان کرد: "برای مجیدی مشکلی پیش آمد که البته او در تمام این مدت با من هماهنگ بوده است. روز گذشته با هم صحبت کردیم، شرایط خوبی نداشت و به امید خدا در آینده نزدیک به کمک ما خواهد آمد. مرتب با او در ارتباط هستیم  و از وضعیت یک دیگر با خبر هستیم. به همین دلیل صلاح دانستیم تا در این مدت نوازی مسئولیت های او را انجام دهد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین