اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۶۵۲

برای بازیکنانم ناراحتم

با وجود ناکامی اینتر در رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا، سرمربی نراتزوری اعتراف کرد اتفاقی که در جریان بازی با یوونتوس رخ داد، باعث ایجاد اعتماد به نفس در شاگردانش شده است.
۱۱:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم فوتبال اینتر توانست شب گذشته باخت 3 بر صفر برابر یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را جبران کند، هرچند در ضربات پنالتی از پس بانوی پیر برنیامد و با نتیجه 5 بر 3 به مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها باخت.

مانچینی که تیمش در 100 دقیقه از 120 دقیقه بازی‌ با یوونتوس توپ و میدان را تحت کنترل داشت، به شبکه رای اسپورت گفت: بازی حیرت‌آوری بود و من به همه بازیکنانم به خاطر شیوه بازی و درک‌شان از شرایط تبریک می‌گویم. برای بازیکنانم ناراحتم، چون با عملکردی که ارائه کردند، حق‌شان بودند به فینال برسند. اینتر 18 هفته صدرنشین جدول رده‌بندی سری A بود و با این حال همه از ما انتقاد کردند. تعدادی از بازی‌های‌مان را باختیم و باز هم از ما انتقاد شد. باید به کارمان ادامه دهیم و به هیچ‌یک از این انتقادات توجه نکنیم.

اینتر در شرایطی در وقت‌های معمول و اضافی بازی موفق شد یووه را با سه گل شکست دهد که در ابتدای هفته جاری در خانه یوونتوس و در چارچوب بازی‌های هفته بیست‌و‌هفتم سری A با نتیجه 2 بر صفر مغلوب بانوی پیر شده بود.

مانچو با اشاره به آن بازی عنوان کرد: بازی شنبه یک بازی کاملاً پایاپای بود که متأسفانه نتیجه آن را یک اشتباه رقم زد. آن اشتباه روند بازی را کاملاً تحت‌تاثیر قرار داد. از بازیکنانم انتظار دارم که این باخت ناراحت کننده را به دست فراموش بسپارند و هرچه سریعتر خودشان را برای بازی بعدی در لیگ آماده کنند. آنها باید باور داشته باشند که اگر با همین کیفیت به بازی‌هایشان ادامه دهند و تمرکزشان را حفظ کنند، موفق خواهند شد. امیدوارم روحیه و اعتماد به نفسی که از این بازی گرفتیم، به ما برای رسیدن به جمع سه تیم بالای جدول لیگ کمک کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین