اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۵۸

خبرها درباره اتفاقات تبریز در راهست

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: هم ما و هم فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی به اتفاقات تبریز هستیم و به زودی نتایج را اعلام خواهیم کرد.
۱۳:۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نصرالله سجادی در پایان مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار داشت: امروز مجمع بسیار خوبی بود، دوستان برنامه‌های خود را اعلام کردند و در مورد مسائل مختلف صحبت شد، یکی از مسائل خوب امروز مجمع برنامه ویژه توسعه بود که موارد آن اعلام شد. همچنین در خصوص تقویم سال ۹۴ هم مواردی مطرح شد، گزارش‌هایی را هم بازرس، حسابرس و دبیرکل محترم کمیته پارالمپیک ارائه دادند ضمن اینکه اقدامات سال ۹۳ هم اعلام شد.

وی در خصوص دشواری‌های ورزشکاران جانباز و معلول در استفاده از اماکن ورزشی و همچنین عدم توجه مناسب به آنها یادآور شد: حاصل این قهرمانی‌ها که به دست می‌آید یک جامعه‌ای است که تحت پوشش قرار دارد و این بدان معناست که توجه می‌شود اما عرض من این است که امکانات ورزشی که پیش از این ساخته شده بود، کمتر بحث معلولین در آنها در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اگر در امکانات ورزشی موجود بحث عبور و مرور، رختکن و سرویس بهداشتی توجه شود، باعث می‌شود که محدودیت‌ها کمتر شود. اینها مواردی هستند که محدودیت ایجاد می‌کند اما در اماکنی که در حال حاضر در حال ساخت هستند به این موارد توجه ویژه‌ای شده، البته ما باید اماکن موجود را به صورتی تجهیز کنیم که جانبازان و معلولین بتوانند از آنها استفاده کنند.

سجادی افزود: در مجموع امکانات ورزشی کشور خیلی زیاد نیست اما همین امکانات را می‌توان با در نظر گرفتن مسائل مختلف و تجهیز به صورت ایده‌آل مورد بهره‌برداری قرار داد.

وی گفت: در تفاهم‌نامه ای که با فدراسیون جانبازان و معلولین امضا کردیم و در یک برنامه بحث حمایت‌ها را برای بازی‌های المپیک و سایر رقابت‌ها در نظر گرفتیم، البته کمیته ملی هم باید در این راستا توجه بیشتری کند. بحث کنونی ورزش و ورزش معلولین فقط کسب سهمیه نیست بلکه باید با آمادگی بیشتری در بازی‌های المپیک پیش رو شرکت کنیم. در حال حاضر زمان زیادی پیش رو نداریم و علاوه بر ورزشکاران جانباز و معلول رشته‌های المپیکی هم باید در همان دو جهتی که گفته شد یعنی کسب سهمیه و آمادگی بیشتر تلاش کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص بحث پرونده پزشکی ورزشکاران جانباز و معلول خاطرنشان کرد: فدراسیون پزشکی در حال حاضر سرپرست دارند و این‌گونه نیست که بگوییم فدراسیون تعطیل است اما در این مورد باید بگویم فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین کمیته ملی پارالمپیک، کمیته پزشکی مخصوص به خود را دارد که پزشکان آن به صورت خاص و البته دقیق در مورد این موضوع موارد لازم را انجام می‌دهند که این بحث ارتباطی با فدراسیون پزشکی و ورزشی ندارد. اسامی کلیه کسانی که در بازی‌های پارالمپیک شرکت می‌کنند با امضای رئیس کمیته ملی پارالمپیک است. تمام افراد از جمله ورزشکاران، کاروان و حتی خبرنگاران با امضای رئیس کمیته ملی پارالمپیک می‌توانند در بازی‌ها شرکت کنند، دقیقا همین موضوع برای کمیته ملی المپیک هم صدق می‌کند.

سجادی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی و اینکه گفته می‌شود شما خواستار برگزاری هرچه سریع‌تر آن هستید، اما افرادی مخالف این موضوع هستند خاطرنشان کرد: چنین چیزی را نشنیدم.

وی در خصوص اقدام عربستانی‌ها برای پرواز تیم فوتبال پرسپولیس و کارشکنی آنان و اینکه آیا اعتراضی نسبت به این موضوع صورت خواهد گرفت یا خیر، گفت: صبح امروز در این مورد پرسیدم و گفتند که فدراسیون فوتبال چنین کاری را کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد استعفای مربیان فدراسیون جودو و اینکه آیا تصمیماتی برای این فدراسیون اتخاذ خواهد شد، گفت: استعفای دسته جمعی در فدراسیون کاراته بوده است و من آن را شنیدم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد اما در مورد جودو هم که برخی از مربیان آنها استعفا داده‌اند طی یکی‌دو هفته آینده تصمیم‌گیری‌هایی در مورد این رشته انجام خواهیم داد و در مورد کاراته هم در حال رسیدگی هستیم.

سجادی در خصوص بحث مخالفت مجلس با خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس یادآور شد: من مجلس نیستم. از خودشان در این مورد سوال کنید.

وی در مورد بحث تبریز و اتفاقات رخ داده در بازی تراکتور مقابل نفت گفت: هم ما و هم فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی به این موضوع هستیم و به زودی نتایج را اعلام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد فدراسیون ژیمناستیک و اینکه شما قول داده‌اید که اگر این رشته مدال بگیرد حمایتش می‌کنید، گفت: اصلا چنین چیزی نگفتم و واقعا باید ساده‌لوح باشم که بگویم اگر ژیمناستیک یک مدال در آسیا گرفت ما حمایتش می‌کنیم، چرا که چنین چیزی در حال حاضر و به این سرعت امکان‌پذیر نیست اما ژیمناستیک یک رشته پایه است و ما آن را به عنوان یک ورزش پایه حمایت خواهیم کرد.

سجادی در خصوص خبر منتشر شده در سایت وزارت ورزش و جوانان مبنی بر معرفی سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: اشتباهی صورت گرفته بود و سایت وزارت ورزش در این مورد اشتباه کرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سجادی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
این آقایان میخواهند انقدر تولش بدهند که عصبانیت مردم فروکش کنه بعد هم بگن که هیچ اتفاقی رخ نداده وهمه چیز خوب است و حق کشی کنند باور نمیکنید صبر کنید..........
بابک
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
کار این اقایان به خاطر طولانی کردن اعلام نتایج از کار کثیف فدراسیون و داور هم کثیف تر هست. ما در مملکتی هستیم که همه چیز یکطرفه هست وبه سمت مرکز یعنی تهران والسلام دیگر بقیه مملکت حقی ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
ازهمین الان وبدون طول دادن تمام تقصیرهارا گردن تراکتور انداخته اند وچند روز دیگر قبل چندین جلسه محرومیت تماشاگران تراکتور هم صادر می شود تا از همان چندهفته اول تراکتور امتیاز از دست بدهد . کوتاهی مسئولین فردا بسیار گران تمام خواهد شد
aray
Germany
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
به یاد بیارین روزی که آقای روحانی داشت میومد تبریز
چه تلاطمی بین مسئولین بود که حق تراختور گرفته میشه
از رئیس جمهور و وزیر ورزش بگیر تا امام جمعه و شهردار ...!!!!
ولی الان همه چیز از یادشون رفته ...!!!!
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین