اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۵۱۳

کمیته انضباطی ما را نخواهد خودمان به فدراسیون می‌رویم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: من قصد ثبت‌نام در ریاست فدراسیون فوتبال را ندارم و فرم‌ها را برای مسئله دیگر گرفته‌ایم.
۱۴:۰۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، درخصوص اینکه گفته می‌شود او برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شده است، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد، ما همین که بتوانیم باشگاه سیاه‌جامگان را اداره کنیم، کلاهمان را باید به هوا بیندازیم!

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او برای دریافت فرم ثبت‌نام در فدراسیون حاضر شده، تأکید کرد: اینگونه نیست، ما فرم‌هایی را گرفته‌ایم که اشخاصی را برای هیأت رئیسه و موارد دیگر معرفی کنیم، خودمان قصد حضور نداریم، به هر حال در این میان لابی‌ها و اتفاقاتی رخ می‌دهد که برای تأیید افراد آن را به فدراسیون ارسال می‌کنیم، اشخاصی که برای بار اول می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند باید مورد تأیید 5 باشگاه قرار بگیرند، که ما هم به دنبال این مسئله هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا شخص خاصی مدنظرش است؟ گفت: هم‌اکنون خیر، باید ببینیم شرایط در آینده چگونه می‌شود.

عباسی در مورد اینکه شاهرودی صحبت از مشکلات مالی کرده و اظهار داشته که اگر چکش پاس نشود از تیم خواهد رفت، گفت: به هر حال تمام باشگاه‌ها با مشکلات مالی روبه‌رو هستند، طرف حساب ما هم فرهاد کاظمی است و من کاری به کادر فنی او ندارم، البته ما از تمام تیم حمایت‌های مالی خود را انجام خواهیم داد. فرهاد کاظمی در تیم ما فراتر از یک سرمربی کار می‌کند و بدون هیچ چشمداشتی هم این کار را می‌کند. او به عشق امام رضا به سیاه‌جامگان آمده است و در این راستا هم تمام تلاش خود را انجام داده است، ما هم مشکل مالی نداریم و قول می‌دهم در پایان فصل یکی از بهترین باشگاه‌هایی باشیم که پرداختی داشته‌ایم.

عباسی در مورد شکایت از فسخ غیرقانونی قرارداد بازیکن راه‌آهن گفت: هنوز کمیته انضباطی ما را در این زمینه نخواسته، اگر تا هفته آینده این اتفاق رخ ندهد، خودمان به فدراسیون خواهیم رفت و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین