اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۴۸۵۹

در بازی بادران و فجر داوری و مسئولان برگزاری مشکلی نداشتند

در بازی بادران و فجر داوری و مسئولان برگزاری مشکلی نداشتند
مسئول مسابقات لیگ یک گفت:‌در جریان بازی بادران تهران و فجرسپاسی داوری مسابقه و مسئولان برگزاری هیچ مشکلی نداشتند و بازی در آرامش به پایان رسید.
۰۲:۱۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
وانانیوز|
فریبرز محمودزاده در مورد پرتاب اشک گازآور در بازی بادران تهران و فجرسپاسی اظهار داشت: من با ناظر مسابقه صحبت کردم. در جریان این مسابقه هیچ مشکلی به وجود نیامد و بازی در امنیت کامل و شرایط مناسب برگزار شد. مسابقه در شرایط عادی به پایان رسید، اما پس از آنکه دو تیم و داوران وارد رختکن شدند اتفاقی رخ داد.

وی افزود: زمانی که تماشاگران قصد خروج از ورزشگاه را داشتند با مأموران انتظامی درگیری پیدا کردند و این مسائل در نهایت منجر به آن شد که مأموران انتظامی گاز اشک‌آور پرتاب کنند. اینکه چرا چنین اتفاقی در پایان مسابقه رخ داده باید بررسی بیشتری شود و من امروز گزارش کامل ناظر مسابقه را می‌گیرم، اما باید تأکید کنم که شرایط برگزاری مسابقه و داوری هیچ مشکلی نداشته است.

مسئول مسابقات لیگ یک با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی در میادین ورزشی و به خصوص فوتبال گفت: همواره باید قدردان زحمات و تلاش‌های خالصانه مأموران نیروی انتظامی باشیم و باید از آن‌ها تشکر کنم که در ایجاد امنیت در ورزشگاه‌های فوتبال تلاش زیادی به خرج می‌دهند، اما اینکه چرا در این مسابقه ماموران انتظامی که از تهرانسر به ورزشگاه آمده بودند گاز اشک‌آور شلیک شده را به طور دقیق نمی‌دانم، اما آنطور که شنیده‌ام اگر در این صحنه با سعه‌صدر بیشتری عمل می‌شد بهتر بود. با این حال من گزارش اتفاقات این بازی را پس از مطالعه گزارش ناظر مسابقه به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال خواهم کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین