اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۴۷۸

رای مهاجم استقلالی در نظرسنجی برنامه نود

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: «در نظرسنجی برنامه 90 دو بار شرکت کردم که هر دو بار به علی دایی رای دادم.»
۱۰:۳۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-رضا عنایتی در خصوص حضورش در جمع بهترین مهاجمان نوک بعد از انقلاب اظهار داشت: «باید به رای مردم و کارشناسان احترام بگذاریم. جا دارد به علی دایی هم تبریک بگویم. بی‌شک او نفر اول در این زمینه است. تعصب و افتخاراتی که برای ایران به دست آورده مثال‌ زدنی است. من کوچکترین فرد در آن جمع بودم و اینکه توانستم در رتبه سوم قرار بگیرم و دست همه کسانی که به من رای دادن و رای ندادند را می‌بوسم.»

 

وی در مورد اینکه خودش به چه بازیکنی رای داده، تاکید کرد: «من با دو موبایل رای دادم که هر دو بار به علی دایی رای دادم.»

 

عنایتی در مورد اینکه تنها او در جمع بهترین مهاجمان بازی می‌کند و سایر نفرات خداحافظی کردند و اینکه چه زمانی قصد خداحافظی دارد، تاکید کرد: «تا زمانی که شرایطم خوب باشد و پیشنهاد از باشگاهی داشته باشم بازی خواهم کرد. اما وقتی دیگر پیشنهادی نباشد بالاجبار باید خداحافظی کنم. حالا این پیشنهاد فرقی نمی‌کند که در ایران و یا خارج از کشور باشد.»

 

مهاجم‌ سیاه‌جامگان یادآور شد: «اسطوره‌های ما خودشان خداحافظی کردند و دیگران هم بعد از آن چیزی نگفتند و با آنها خداحافظی کردند. اما من تا زمانی که از تیمی پیشنهاد داشته باشم خداحافظی نخواهم کرد. مطمئن باشید روزی که خداحافظی کنم دیگر پیشنهاد نداشتم. من دیر آمده‌ام و دیر هم می‌خواهم بروم.»

 

عنایتی در مورد شرایط سیاه‌جامگان و بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: «ما بازی حیاتی مقابل استقلال داریم. تیم‌های ویسی یک خوبی دارند و آن اینکه فوتبال بازی می‌کنند. ما هم در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان خوب شده و امیدوارم بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.»

 

وی در مورد اینکه مشکلات مالی سیاه‌جامگان چقدر است، تاکید کرد: «نمی‌توانیم بگوییم که تیم مشکلات مالی ندارد. به هر حال در فوتبال ما همه تیم‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند اما شرایط نرمالی داریم. بازیکنان 30-40 درصد قراردادشان را دریافت کردند. البته نیاز داریم تا مسئولان به تیم بیشتر کمک کنند. هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازیکنان به دنبال مطالبات‌شان هستند و عدم رسیدگی به تیم می‌تواند تاثیرگذار باشد.»

 

مهاجم سیاه‌جامگان در مورد اینکه مدیرعامل این باشگاه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شده، گفت: «من این خبر را از شما شنیدم. به هر حال همین که مدیرعامل ما شجاعت به خرج داده و به عنوان کاندیدا خود را معرفی کرده جای تبریک دارد. من هم هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم. او 25-26 سال است که در استان فعالیت می‌کند و تجربه خوبی دارد.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین