اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۲۵

اینزاگی: تا زمانی که میلان اخراجم نکند به کارم ادامه می‌دهم

با وجود نتایج ناامیدکننده‌ای که روسونری در فصل جاری سری A کسب کرده است، سرمربی ۴۱ ساله‌ این تیم قصد ندارد استعفا کند.
۱۴:۴۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

 وانانیوز-فیلیپو اینزاگی که تیمش در این فصل ضعیف‌تر از حد انتظار نتیجه گرفته است و اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد، همچنان خود را گزینه‌ای شایسته برای هدایت روسونری می‌داند و می‌گوید تا زمانی که او را از کار برکنار نکنند به کارش ادامه می‌دهد.

شایعه بازگشت کارلو آنچلوتی به ایتالیا برای هدایت میلان با اظهارات وی پس از بازی شنبه شب کهکشانی‌ها برابر ختافه که در آن اعتراف کرد یا در رئال مادرید می‌ماند یا یک سال استراحت می‌کند، رنگ باخت. به این ترتیب یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی که می‌توانست جای پیپو را روی نیمکت روسونری بگیرد، حذف شد.

اینزاگی که یک سال دیگر با میلانی‌ها قرارداد دارد، بدون توجه به همه انتقاداتی که از عملکرد و نتایج تیم او در فصل جاری صورت گرفته است،‌ خودش را گزینه‌ای مناسب برای هدایت میلان دانست و گفت: یک سال دیگر از قراردادم با میلان باقی مانده است و تا زمانی که به من نگویند باید بروم، به کارم در میلان ادامه می‌دهم. من هر‌آنچه که در توانم بوده است، انجام داده‌ام. 9 ماه است که دارم با رئیس باشگاه حرف می‌زنم. گاهی اوقات ما در مورد برخی مسائل توافق می‌کنیم و گاهی اوقات با هم اختلاف نظر داریم اما او همیشه به من اجازه داده است کارم را انجام دهم.

اینزاگی در ادامه به شایعاتی که درباره روی کارآمدن آنچلوتی به عنوان جانشین او وجود داشته است اشاره داشت و افزود: من به کارم ادامه می‌دهم و این باشگاه خواهد بود که درباره آینده من تصمیم‌گیری می‌کند. آنچلوتی مربی فوق‌العاده‌ای است و ما گاهی اوقات با هم حرف می‌زنیم اما تا زمانی که به من گفته نشود باید بروم، به کارم ادامه می‌دهم.

جایگاه یازدهم میلان در جدول رده‌بندی سری A بدان معناست که این تیم هیچ شانسی برای کسب سهمیه رقابت‌‌های اروپایی فصل آینده ندارد. اینزاگی اما مطمئن است که می‌تواند روسونری را به قله فوتبال اروپا برگرداند.

وی تأکید کرد: زیرساخت‌های لازم وجود دارد و شرایط آنقدرها هم بد نیست. با این حال می‌دانیم که باید به یک سطح خاص برگردیم و ابزار لازم برای رسیدن به این هدف مهیاست. آدریانو گالیانی (نایب رئیس باشگاه) و رئیس باشگاه (سیلویو برلوسکونی) از برنامه‌های من برای بازگردان میلان به جایگاه تیمی فوق‌العاده مطلع هستند. امیدوارم که آنها به من برای بازگردان میلان به جایی که به آن تعلق دارند فرصت بدهند.

میلان امشب در هفته ماقبل پایانی سری A در حالی میزبان تورینوست در هشت بازی اخیرش در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تنها یک پیروزی کسب کرده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین