اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۲۳۹

واکنش گلرملی پوش تراکتورسازی به استعفای می روش

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم هرگز بابت قهرمانی در لیگ برتر یا کسب سهمیه آسیا ناامید نخواهد شد.
۱۴:۱۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد رضا اخباری در خصوص پیروزی 4 بر صفر تراکتورسازی مقابل الجزیره گفت: یک نتیجه عالی گرفتیم و پیش‌بینی نمی‌کردیم که 4 گل به حریف بزنیم. خوشبختانه بازی بی‌نقصی انجام دادیم و زدن چهار گل به تیم پرقدرت الجزیره کار هر تیمی نبود. آنها بازیکنان گرانقیمتی داشتند و جزو تیم‌های مطرح آسیا هستند، ولی ما با حمایت هوادارانمان توانستیم به این برد دست یابیم.

دروازه‌بان تراکتورسازی درمورد حضور پرشمار هواداران این تیم در ورزشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دو بازی اخیر دو برد مهم به‌دست آوردیم و مطمئنا آنها نقش مهمی در موفقیت ما خواهند داشت. طبیعتا وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، هواداران تراکتورسازی ناراحت می‌شوند و مطمئنا حق دارند. حضور آنها در ورزشگاه به ما دلگرمی می‌دهد و امیدوارم در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

اخباری درباره اینکه آیا تراکتورسازی از این گروه صعود خواهد کرد یا خیر، گفت: ما هدفی جز صعود نداریم و پتانسیل رسیدن به این هدف را هم داریم. با یک بازی نباید پیش‌بینی کرد که چه اتفاقاتی خواهد افتاد و الان مهم این است که در بازی بعدی هم الجزیره را شکست دهیم تا شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم. اگر این بازی را ببریم شانس صعودمان بالاتر خواهد رفت.

دروازه‌بان تراکتورسازی درمورد اینکه تیمش چقدر در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد، تصیریح کرد: کار ما برای قهرمان شدن سخت است، ولی در فوتبال هرگز نباید ناامید شد. چند بازی مهم با تیم‌های بالای جدول داریم که باید بیشترین امتیاز را بگیریم. ما تا آخرین لحظه برای قهرمانی در لیگ یا گرفتن سهمیه آسیا ناامید نخواهیم شد، ولی نباید فراموش کنیم که فرصتی برای اشتباه کردن نداریم و باید بیشترین امتیاز را بگیریم.

دروازه‌بان تیم ملی در پایان درمورد ماجرای استعفای کی‌روش و حرف و حدیث‌هایی که در این مورد به‌وجود آمد گفت: ما یک مربی خوب را در اختیار داریم و خواسته‌های او به‌ هیچ عنوان غیرمنطقی نیست. امیدوارم این مربی در تیم ملی ایران بماند و دوباره بتوانیم با کی‌روش راهی جام جهانی شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین