اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۱۵۶

هم‌قسم شدیم جنازه‌مان به رختکن بازگردد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای پیروزی مقابل الجزیره امارات هم‌قسم شدیم آنقدر تلاش کنیم تا جنازه‌مان به رختکن برود.
۱۱:۰۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تراکتورسازی در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه موفق شد مقابل الجزیره امارات با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی برسد.

سرخ‌پوشان تبریزی گام اول را در آسیا بسیار محکم برداشتند در همین راستا دقایقی با مهدی کیانی هم‌کلام شدیم که در زیر می‌‌توانید حاصل گفت‌وگوی  را با کاپیتان تراکتورسازی بخوانید.

* یک دل شدیم تا یقه حریف را بگیریم

مهدی کیانی در مورد پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: خدا را شکر بعد از بازی که مقابل سپاهان انجام دادیم روحیه خوبی داشتیم تا بتوانیم مقابل سپاهان پیروز شویم و گام اول را محکم برداریم. کادر فنی به یکدل شدن تیم کمک کرد و هم‌قسم شدیم تا یقه حریف را در اولین بازی بگیریم. خدا را شکر 90 دقیقه پرفشار ظاهر شدیم و با 4 گل حریف را از پیش‌رو برداشتیم.

* سکوهای خالی یادگار امام به ذوق می‌زد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه در مورد استقبال کم هواداران از بازی با الجزیره، تأکید کرد: سکوهای خالی ورزشگاه به ذوق می‌زد ما دوست داشتیم هواداران حضور پرشوری داشته باشند تا بار دیگر آسیا تحت تأثیر تبریز قرار بگیرد. زدن این 4 گل با حضور هواداران شیرین‌تر می‌شد. این تیم مال هواداران است و آنها هستند که صاحب تراکتورسازی‌اند. امیدوارم در دیدارهای آینده جای خالی هواداران حس نشود و بیشتر به ورزشگاه بیایند.

* مسئولان بیشتر هوای هواداران را داشته باشند

کیانی در رابطه با اینکه آیا این پیروزی باعث آشتی هواداران با تیم می‌شود، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد البته ما به هواداران حق می‌دهیم چرا که آنها برخی اتفاقات افتاد و باعث شد که کمی دلگیر شوم، مسئولان باید بیشتر هوای هواداران را داشته باشند و وقتی که ‌آنها نمی‌آیند تازه به این فکر نیفتند که بازی‌ها را رایگان کنند باید موقعی که هوادار به ورزشگاه می‌آید هوای آنها را داشت.

* نشان دادیم چه میزبانی خوبی داریم

وی در ادامه یادآور شد: خدا را شکر هواداران در بازی با الجزیره فقط تیم را تشویق کردند جا دارد از آنها تشکر کنیم که هیچ حاشیه‌ای به وجود نیاوردیم و نشان دادند که این جوسازی‌ها علیه تیم غلط است و بازی‌ها در ایران بدون مشکل برگزار می‌شود.

* هم قسم شدیم که جنازه‌مان به رختکن برود

کیانی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی بعد از بازی اعلام کرد هافبک‌های تیمش بیش از 12 کیلومتر دویدن، اظهار داشت: او به ما لطف دارد در بازی با الجزیره همه بازیکنان خوب کار کردند حتی افرادی که روی نیمکت نشسته بودند با دعای خود به تیم کمک می‌کردند. ما هم قسم شده بودیم که وقتی به زمین می‌رویم آنقدر بدویم که جنازه‌مان به رختکن برگردد که خوشبختانه مزد این زحمت را گرفتیم.

* مغرور شویم به سختی تنبیه خواهیم شد

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند نتیجه بازی رفت را در دیدار برگشت هم تکرار کند، گفت: بازی برگشت خیلی سخت است واقعاً حریف قدرتمندی مقابل ما بازی می‌کند. ما با دوندگی و سخت تلاش کردن توانستیم این تیم را شکست دهیم اگر مغرور شویم و فکر کنیم از حریف بالاتر هستیم به سختی تنبیه خواهیم شد. بازی در زمین حریف بسیار سخت است و صد درصد باید در این دیدار پیروز شویم.

* پتانسیل صعود به مرحله بعد را داریم

وی در مورد اینکه آیا تیمش پتانسیل صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا را دارد، عنوان کرد: صد درصد با این بازی که مقابل الجزیره انجام دادیم پتانسیل رسیدن به مرحله بعد را داریم. این بازی ما بار دیگر نشان داد تراکتورسازی چه نام بزرگی در آسیاست. اگر همین روند را ادامه دهیم رسیدن به موفقیت دور از دسترس نیست. باید جانانه بجنگیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین