اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۱۰
بارسای انریکه با بارسای گواردیولا فرق دارد

آلگری: حالا وقت استراحت، جشن و آماده شدن برای فینال لیگ قهرمانان است

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی خانگی تیمش برابر ناپولی در هفته ماقبل پایانی سری A و برگزاری جشن قهرمانی در خانه به تمجید از عملکرد شاگردان خود و قدردانی از هواداران پرداخت.
۱۲:۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تیم فوتبال یوونتوس آخرین بازی خانگی خود را در فصل جاری سری A، فصلی که دو هفته پیش قهرمانی‌اش را در آن مسجل کرده بود، با تحمیل شکست 3 بر یک بر ناپولی و کمرنگ کردن امید مردان رافائل بنیتس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده پشت سر گذاشت.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر تیمش این فصل نه تنها قهرمان سری A شده بلکه جام حذفی ایتالیا را هم هفته گذشته با شکست لاتزیو در فینال فتح کرده است. بیانکونری حتی می‌تواند سه‌گانه قهرمانی را با شکست بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

او در حالی این افتخارات را برای بانوی‌پیر به ارمغان آورد که در ابتدای فصل، زمانی که اعلام شد قرار است جای آنتونیو کونته مستعفی را بگیرد، بسیاری از هواداران یوونتوس به این تصمیم سران باشگاه اعتراض و حتی به خود آلگری توهین می‌کردند و خودروی او را با تخم‌مرغ هدف می‌گرفتند. هرچه گذشت اما سرمربی پیشین میلان بیشتر در قلب هواداران یووه رخنه و توانایی‌هایش را به آنها اثبات کرد.

آلگری در پایان بازی تیمش برابر ناپولی به خبرنگاران گفت: امشب شبی فوق‌العاده برای جشن گرفتن بود، چون یک پیروزی فوق‌العاده دیگر کسب کردیم.

یوونتوسی‌‌ها که با جام‌های قهرمانی‌شان در سری A و جام حذفی ایتالیا در استادیوم خود دور افتخار زدند، سه روز استراحت خواهند کرد و بعد از آن خود را برای مصاف با بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهند کرد.

آلگری در این باره اظهار داشت: این بهترین راه برای قدردانی از هواداران بود و از این بابت راضی هستیم. بازیکنانم ثابت کردند که می‌خواهند به پیروزهای‌شان و ارائه فوتبال زیبا ادامه دهند. ما با آن دسته از بازیکنانی که این فصل فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشتند، توانستیم یک عملکرد خوب و منسجم ارائه کنیم. ما از عملکردمان در این بازی به خصوص در نیمه دوم راضی بودیم و من هم لذت بردم.

سرمربی بانوی پیر درباره تبدیل شدنش از یک فرد منفور در نزد هواداران یوونتوس به قهرمان آنها در پایان فصل، اذعان داشت: شک و تردیدهایی که در ابتدای فصل وجود داشت عادی بود اما تیم برای دستیابی به یکسری اهداف خاص تلاش کرد و به پیروزی‌هایش ادامه داد. من بسیار خوشحالم، چون که الان رابطه خوبی با هواداران دارم و میان ما احترام متقابل وجود دارد. من همیشه سخت کار کرده‌ام و برخی از ویژگی‌هایم ممکن است برای برخی خوشایند نبوده باشد به خصوص که من کمتر ابراز خوشحالی و احساسات می‌کنم اما درون خودم فردی بسیار احساسی هستم.

آلگری درباره برنامه‌ تیمش برای فینال لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: برای فینال از یک روش به خصوص خبری نیست. بعد از دستیابی به اهداف‌مان، جوی با یک تنش مناسب ایجاد شده است. مهم این است که بازی‌‌مان را در زمین انجام دهیم نه قبل از آن. الان وقت استراحت کردن است وگرنه در روز فینال نخواهیم توانست قدم برداریم.

میلان آلگری سال 2013 در سن‌سیرو بارسلونا را شکست داد اما در نیوکمپ به این تیم باخت. حالا که پای یک تک بازی برابر بارسا در میان است، آلگری با چه رویکردی تیمش را به میدان می‌فرستد؟

او در پاسخ به این سؤال گفت: آن سال کارمان سخت بود، چون زمانی که مسی پا به توپ می‌شود، شما نمی‌دانید که او می‌خواهد چه کاری انجام دهد. بارسای کنونی اما با بارسلونا پپ گواردیولا فرق دارد. هر دو تیم تأکید ویژه‌ای بر پاسکاری دارند و شما باید عملکرد دفاعی فوق‌العاده‌ای برای مهار بارسا داشته باشید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین