اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۹۴۸

بهترین آزادکار ایران از نظر مربی تیم ملی کشتی

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نصیری بهترین کشتی‌گیر ما در تایلند بود؛ انگیزه بالایی داشت و با کشتی‌های خوبی که گرفت نشان داد، می‌توان در آینده روی او حساب کرد.
۱۵:۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-امیر توکلیان درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات آسیایی گفت: با توجه به اینکه این رقابت‌ها پیش از مسابقات گزینشی المپیک برگزار می‌شد فکر نمی‌کردیم سطح مسابقات اینقدر بالا باشد و بسیاری از کشتی‌گیران مطرح به میدان آمده بودند.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران ما هم تمام تلاش‌شان را انجام دادند و به غیر از یکی دو مورد تقریبا از تمام بچه‌ها رضایت داریم چراکه آنچه در توان داشتند روی تشک پیاده کردند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: سرمستی بی‌تجربگی کرد و اگر در دیدار مقابل حریف هندی تنها چند ثانیه مقاومت می‌کرد به فینال رسیده بود، اما این اتفاق نیفتاد. بهنام احسان‌پور هم قبل از فینال از ناحیه زانو مصدوم شد که همین موضوع باعث شد نتواند در دیدار پایانی با تمام قوا حضور پیدا کند.

توکلیان افزود: نصیری یکی از بهترین کشتی‌گیران ما بود؛ او انگیزه بالایی داشت و با کشتی‌های خوبی که گرفت نشان داد که می‌توان در آینده روی او حساب کرد و بدون شک بهترین کشتی‌گیر ما در این رقابت‌ها بود. محمد نادری هم با شرایطی که داشت کشتی‌های خوبی گرفت و سوم شد و شاید اگر در نیمه نهایی به حریف روسی الاصل بحرین نمی‌خورد به فینال می‌رسید، اما مغلوب حریف کهنه‌کارش شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه نفراتی مانند حسین‌خانی، لشگری، یزدانی و هادی که تجربه قهرمانی در آسیا را داشتند مدال‌شان را تکرار کردند، گفت: لشگری بعد از مصدومیت نشان داد که انگیزه زیادی برای بازگشت دوباره به تیم ملی دارد. او در فینال مقابل حریف مغول باهوش و بدون اشتباه کشتی گرفت. یزدانی هم با وجود مصدومیت شدیدی که داشت کشتی‌های خوبی گرفت که نشان می‌دهد از حالا خودش را برای المپیک آماده کرده است.

توکلیان خاطر نشان کرد: پرویز هادی و حسین‌خانی هم مانند همیشه مقتدرانه حریفان‌شان را شکست دادند. در مجموع عملکرد بچه‌ها و تیم قابل قبول بود و امیدواریم با رفع نقاط ضعف و برطرف کردن اشتباهات کشتی‌گیران در مسابقات آینده با قدرت بیشتری حاضر شویم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین