اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۹۳۱۶

کامیابی‌نیا: تلاش می‌کنیم افسانه پرسپولیس را باز هم جلو ببریم!

کامیابی‌نیا: تلاش می‌کنیم افسانه پرسپولیس را باز هم جلو ببریم!
هافبک جنگنده سرخپوشان می‌گوید پرسپولیس شنبه آینده باید در ژاپن به مصاف کاشیما برود و هر اتفاقی در بازی سایپا افتاده را باید فراموش کرد.
۱۸:۲۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۷
وانانیوز|
گل کمال کامیابی‌نیا در دیدار با سایپا آن‌قدر زیبا و قشنگ بود که حتی علی دایی را هم شگفت‌زده کرد تا بگوید: «از این گل‌ها چند سال یک بار زده می‌شود و فقط هم کمال کامیابی‌نیا می‌زند.» شماره ۱۱ پرسپولیس در غیاب احمد نوراللهی مصدوم به تنهایی بار جنگندگی خط میانی تیمش را مقابل سایپا به دوش کشید و موفق به گلزنی هم شد. در همین راستا خواندن تازه‌ترین حرف‌های کمال کامیابی‌نیا خالی از لطف نیست.
*عجب گلی زدی به سایپا، اما ۳ امتیازی نشد.
(متواضعانه) شانسی بود!
* نه، شانسی نمی‌توان چنین شوتی زد. خود علی دایی هم گفت: فقط کمال از این گل‌ها می‌زند!
کاش به قول شما آن گل ۳ امتیازی می‌شد ولی نشد. شاید هم خواست خدا بود. ما نمایش خوبی برابر سایپا داشتیم و اگر شوت گادوین منشا به جای تیر به تور می‌خورد شرایط خیلی فرق می‌کرد اما...
* اتفاقات حاشیه‌ای عجیبی هم پس از پایان مسابقه افتاد. البته تو درگیر نبودی ولی خیلی پسندیده نبود که بازیکنان دو تیم به جان هم بیفتند.
چیز خاصی نبود. یک مقدار درگیری به وجود آمد، اما ما در آستانه بازی مهمی هستیم. پرسپولیس شنبه آینده باید در ژاپن به مصاف کاشیما برود و هر اتفاقی در بازی سایپا افتاده را باید فراموش کرد.
* به نظر می‌رسد حالا حسابی باتجربه شده باشی.
بحث تجربه و این حرف‌ها مطرح نیست. شرایط کنونی ما بسیار حساس است. ما از لحاظ کسب جام در یک دوره تاریخی زندگی می‌کنیم. پس از دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر برای دومین دوره متوالی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم که هیچ تیمی نتوانسته این کار را در سال‌های اخیر انجام دهد. حالا فقط قهرمانی آسیا را می‌خواهیم و با تمام وجود برای رسیدن به آن می‌جنگیم.
* رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک‌جور‌هایی شبیه معجزه است. قبول داری؟
این نتایج حاصل تلاش مربیان و بازیکنان تیم است. تلاش می‌کنیم به قول شما معجزه یا به نظر خودم افسانه پرسپولیس را رو به جلو ببریم و قهرمان آسیا شویم.
* ولی کار بسیار سختی است و...
بله، خیلی هم کار سختی پیش روی ماست. حریف ما یک تیم ژاپنی و از شرق آسیاست. با بودجه و امکانات آنچنانی که همین دو سال پیش نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد.
* حریف را خوب می‌شناسید؟
ما مربیان و کادر آنالیز خوبی داریم که فیلم مسابقات اخیر کاشیما را دیده و به خوبی حریف را آنالیز کرده‌اند.
* ظاهراً هوای محل بازی رفت روز شنبه بارانی است. فکر می‌کنید بتوانید در این آب و هوا موفق شوید؟
آقای برانکو یک جمله معروف دارد و همیشه می‌گوید هرکس فکر می‌کند جلوی حریف موفق نمی‌شویم همراه تیم نیاید! انسان به امید زنده است و تلاش می‌کنیم با دوندگی بیشتر جبران کنیم. آب و هوا و مسائل این‌چنینی هم نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.
* امروز عازم ژاپن هستید. فکر می‌کنی بتوانی در بازی با کاشیما آنتلرز هم مثل دیدار با سایپا گل زیبا بزنی؟
موفقیت تیم برای من مهم‌تر است. قول گلزنی نمی‌دهم، اما قول می‌دهم همراه همبازیانم با تمام وجود بجنگیم تا دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.
* نتیجه بازی با کاشیما آنتلرز را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟
فوتبال اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. ان‌شا‌ءا... با نتیجه‌ای امیدوارکننده به ایران برمی‌گردیم تا در تهران کار را تمام کنیم.
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین