اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۸۴۲

آخرین وضعیت حضور مهاجم تراکتورسازی در بازی با "پرسپولیس"

یکی از روزنامه های ورزشی امروز از محرومیت مهدی شریفی مقابل پرسپولیس خبر داده و تیتر زده بود، «شریفی، پرسپولیس نیست».
۱۳:۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یکی از روزنامه های ورزشی امروز از محرومیت مهدی شریفی مقابل پرسپولیس خبر داده و تیتر زده بود، «شریفی، پرسپولیس نیست».

 

در همین رابطه با هوشنگ نصیرزاده تماس گرفتیم که او در این باره گفت: مهدی شریفی در تیم سپاهان دو بار اخطار گرفته بود و اخطار به تیم جدید منتقل نمی شود.

او درباره محرومیت آندو گفت: آندو به این دلیل محروم بود که کارت قرمز مستقیم گرفت. به طور کلی اخطار منتقل نمی شود ولی محرومیت منتقل می شود.

 

گفتنی است مهدی شریفی در نیم فصل اول دوبار کارت زرد گرفته بود و کارت زرد سومش را در تراکتورسازی گرفت و بنابراین در بازی پرسپولیس محروم نیست.

طبق بند 11 از ماده 13 (محرومیت از حضور در مسابقه) تنبیهات اشخاص حقیقی و حقوقی در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال: اگر فردی که دارای محرومیت است به تیم دیگری منتقل شود محرومیت وی همچنان معتبر و به مسابقات باشگاه جدید منتقل می شود. اما کارت های زرد دریافتی هنگام عضویت در یک باشگاه به باشگاه جدید منتقل نمی‌شوند به شرط آنکه تعداد کارت های زرد دریافتی به اخراج (محروم از بازی بعد) منتهی نشده باشد.

 

بنابراین مهاجم جوان تراکتورسازان که در دیدارهای این فصل مقابل سایپا و صبای قم با پیراهن سپاهان و همچنین دیدار تراکتورسازی با سپاهان این کارت‌ها را دریافت کرده است، مانعی برای حضورش در دیدار با پرسپولیس وجود ندارد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین