اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۸۳۹

بچه های پرسپولیس برای بزرگ شدن به قهرمانی نیاز دارند

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: «امیدوارم هرگز شاهد اتفاقاتی نباشیم که منجر به توبیخ کتبی و درج در پرونده و از این قبیل اتفاقات بشود.»
۱۲:۵۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیو-جعفر کاشانی درباره آخرین شرایط پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: «تیم پرسپولیس این روزها فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد. شاید کسب پیروزی برای این تیم بتواند حاصل تلاش های آنها در طول این ماه ها باشد که متاسفانه بعضا رقم نمی خورد. البته این علت دارد.»

 

وی افزود: «این پرسپولیس یک تیم جوان شده است با انگیزه های بسیار بالا. فکر می کنم هر کارشناسی می تواند تشخیص بدهد که پرسپولیس نیم فصل دوم تا چه اندازه بهتر از پرسپولیس ابتدای فصل فوتبال بازی می کند. با این همه همین جوانی در مقاطعی از بازی باعث می شود تا در زدن ضربات آخر دقت لازم صورت نگیرد و امتیازات کامل کسب نشود.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که هواداران و قدیمی های این تیم نگران از دست رفتن قهرمانی در این فصل هستند گفت: «صد در صد امیدوار هستم که این تیم شایسته قهرمانی است. شاید تنها کسی که در هیات مدیره همواره بر این موضوع تاکید کرده خود من بودم. امید زیادی دارم که این تیم این عنوان را کسب کند. این بچه ها فقط یک بار قهرمان شدن را تجربه کنند برایشان کافی است تا تجربه لازم را به دست آورند و بزرگ شوند.»

 

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه جری بنگستون چه توضیحاتی در رابطه با رفتارش در بازی مقابل سایپا ارائه کرده، گفت: «من از این موضوع اطلاعی ندارم و تا این لحظه در ارتباط با اتفاقات بازی سایپا نشستی با این بازیکن نداشته ام. امیدوارم هرگز شاهد اتفاقاتی نباشیم که منجر به توبیخ کتبی و درج در پرونده و از این قبیل اتفاقات بشود.»

 

کاشانی درباره علت ناراحتی بنگستون خاطرنشان کرد: «همه چیز با مادیات حل نمی شود. گاهی بازیکن نیاز دارد حرف هایی را با کسی بزند که ممکن است آن فرد از اعضای خانواده اش هم نباشد. به همین علت است که همیشه می گویم باشگاه می تواند محلی امن و مطمئن برای بیان مشکلات بازیکن تلقی شود. ما باید به اندازه ای در باشگاه حس دوستی داشته باشیم که بازیکن ناراحتی هایش با فرد امین در میان بگذارد.»

 

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: «متاسفانه در دوره ای قرار داریم که پیشکسوت ها به دست فراموشی سپرده شده اند. خیلی از چالش های امروز فوتبال به خاطر جای خالی پیشکسوت هاست. کسانی که می توانند تجربیات شان را در قالب پند و اندرز پیش پای جوان ها بگذارند تا راهنمایی درستی صورت بگیرد اما متاسفانه کمتر توجهی به قدیمی ترها در فوتبال می شود.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین