اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۷۸۳

هوادار واقعي عليه تيم شعار نمي‌دهد

سينا عشوري، هافبك تراكتورسازي رفته‌رفته به يك مهره تاثيرگذار در اين تيم تبديل شده. به طوري‌كه در برد برابر سپاهان نقش تاثيرگذاري داشت. او توانست با پرتاب اوت‌دستي بلند سازنده گل اول تيمش باشد.
۱۷:۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- عشوري در آستانه بازي با الجزيره گفت‌وگويي انجام داد:
فكر مي‌كنيد با برد برابر سپاهان تيم از بحران خارج شده است؟
ما بحراني خاصي نداشتيم و فقط زمان مي‌خواستيم تا با همديگر هماهنگ شويم. يك كادرفني خوب داريم و بازيكنان تراكتور هم بازيكنان شناخته‌شده و بزرگي هستند. ما مي‌توانيم در بازي‌هاي بعدي نتايج بهتري بگيريم و با اين برد به جدول برگشتيم. اين بازي هم خيلي سخت بود چون سپاهان واقعا خوب بازي كرد و ما فشار زيادي را تحمل كرديم.

با اين برد بازي با پرسپوليس در هفته آينده برايتان راحت‌تر شده چون فشار از روي تيم‌تان برداشته شد.
ما باید تمرکز خودمان را روی بازی با پرسپولیس بگذاریم. پرسپولیس تیم بسیار خطرناکی است و نباید گول مساوی این تیم مقابل سایپا را بخوریم. بازي‌هاي تراكتور و پرسپوليس هميشه جذاب است. البته ما قبل بازي با پرسپوليس يك بازي سنگين با الجزيره داريم ولي با تمام توان براي برد برابر پرسپوليس بازي مي‌كنيم.

اوت دستي حربه جديدي براي گلزني در تراكتور است؟
ما براي گل زدن برنامه داريم و در طول هفته كارهاي تاكتيكي انجام مي‌دهيم. اما اوت‌دستي بلند هم بعضي وقت‌ها راهگشاست. به‌هر حال اين اتفاق در بازي با سپاهان افتاد و خوشحالم كه توانستم به تيمم كمك كنم. در چند بازي قبلي آمار نشان داده كه ما روي زمين بازي مي‌كنيم و تعداد پاس‌هاي سالم ما در زمين خيلي بالاست، پس اين نشان مي‌دهد كه تاكتيك داريم و خداراشكر كه با اوت‌دستي هم گل زديم و توانستيم هواداران را خوشحال كنيم. ما در 45ثانيه دو گل زديم اما داور گل درست ما را آفسايد اعلام كرد. فقط يك تيم بزرگ مي‌تواند در اين فاصله زماني كم دو گل بزند.



از هواداران ناراحت هستيد؟قلعه‌نويي گفته بود، بازيكنان دوست ندارند در يادگار بازي كنند.
هواداران تراكتور فوق‌العاده هستند اما نمي‌دانم چرا عده‌اي عليه اين تيم شعار مي‌دهند. البته هواداران تراكتور هميشه از اين تيم حمايت كردند و ما انتظار داريم در بازي‌هاي آينده هم از ما حمايت كنند. واقعا چرا از دقيقه60 به بعد عليه تيم شعار مي‌دهند؟ ما از اين شرايط ناراحت هستيم و دوست داريم هواداران به ما روحيه بدهند. البته به نظر من كساني كه عليه تراكتور شعار مي‌دهند هوادار واقعي اين تيم نيستند.

بازي را الجزيره را چطور مي‌بينيد؟
 تیم‌های عربی به پول خرج کردن معروف هستند. از نظر مالی تراکتورسازی و الجزیره به هیچ عنوان با يكديگر قابل مقایسه نیستند. امیدوارم بتوانیم با حمایت هوادارانمان یک بازی خوب انجام دهیم و بعد از سال‌ها تراكتور به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا صعود كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یونس
Netherlands
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
از نظر شما هوادار واقعی باید مثل کپک سرشو بکنه تو برف و از هیچ چیز خبر نداشته باشه
یونس
Netherlands
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
از نظر شما هوادار واقعی باید مثل کپک سرشو بکنه تو برف و از هیچ چیز خبر نداشته باشه
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین