اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۷۷۴

با پیروزی مقابل پرسپولیس به جمع تیم‌های بالانشین جدول می‌رسیم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش با پیروزی مقابل پرسپولیس، به جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد.
۱۶:۰۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری در گفت‌وگویی، با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با تیم الجزیره امارات، اظهار داشت: همه بازی‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد و ما نیز امیدواریم که در این دوره از مسابقات بتوانیم برای اولین بار در تاریخ باشگاه تراکتورسازی، از گروه خود صعود کنیم.

وی افزود: صعود از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تا حد زیادی می‌تواند شرایط تیم ما را بهبود ببخشد و تراکتورسازی را به روزهای اوج خود برگرداند. هنوز بازی‌ها تیم الجزیره را آنالیز نکرده‌ایم، اما طی روزهای آینده این کار را انجام خواهیم داد تا با آمادگی کامل به استقبال اولین دیدار آسیایی خود برویم.

عشوری ادامه داد: هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا برای ما از جایگاه بالایی برخوردار است. لیگ قهرمانان آسیا زیبایی خاص خودش را دارد، اما ما نباید لیگ برتر را از دست بدهیم که امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل پرسپولیس، به جمع تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر برسیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت:در این دیدار هر دو تیم نیز خوب بازی کردند، اما فکر می‌کنم سه امتیاز این دیدار برازنده ما بود و در روزی که می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم، در دقیقه 4+90 به‌ سختی گل پیروزی را وارد دروازه حریف کردیم.

وی افزود: تیم ما در دیدارهای گذشته‌اش نیز فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد، اما نمی‌توانست از آنها استفاده کند که خدا را شکر در دیدار مقابل سپاهان، این اتفاق هم افتاد و تیم ما موفق شد زمین‌بازی را با دستی پر ترک کند.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه سپاهان است و برای همه تیم‌ها قابل احترام که من به کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز بابت بازی خوب‌شان در این مسابقه تبریک می‌گویم.

عشوری در مورد حضور پرشور هواداران در دیدار تراکتورسازی - سپاهان، گفت: هواداران استقبال خوبی از این دیدار به عمل آورده بودند و مثل همیشه ما را شرمنده خودشان کردند که باید از آنان تشکر کنم، اما در بین آنها تماشاگرنماهایی بودند که برای تیم ما حاشیه‌ ساختند و به کادر فنی، بازیکنان و مدیرعامل باشگاه توهین کردند.

وی تصریح کرد: از دقیقه 60 و تا وقتی که گل برتری را به ثمر نرسانده بودیم، همه بی‌غیرت بودیم، اما بعد از گلی که در دقیقه 94 زدیم، همه بازیکنان با لقب باغیرت از سوی هواداران تشویق شدند. من مطمئنم که این شعارها از سوی هواداران واقعی تراکتورسازی و افرادی که فوتبال را می‌فهمند، نبود و تنها عده‌ای تماشاگرنما که درصدد بر هم زدن آرامش تیم هستند، دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین