اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۷۶۹

امیدواری دروازه‌بان تراکتورسازی به برپایی جشن آسیایی

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که زمان آن رسیده تا تیمش با پیروزی مقابل الجزیره جشن آسیایی برپا کند.
۱۵:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا اخباری درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: با اینکه بردمان بسیار دشوار و در دقایق پایانی به دست آمد، اما واقعاً شیرین بود و روحیه‌مان را دگرگون کرد.

وی افزود: سپاهان واقعاً تیم بزرگ و سرسختی است که بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار داشت و ما کار بزرگی انجام دادیم. در واقع غیرت‌مان را ثابت کردیم. با این پیروزی توانستیم شرایط‌مان در لیگ برتر را نیز دچار تغییراتی کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در مورد بازی مقابل الجزیره امارات و شروع لیگ قهرمانان آسیا افزود: برای من افتخار بزرگی است که می‌توانم همراه تیم مهمی به نام تراکتورسازی و در حالی که هواداران بسیار زیادی ما را حمایت می‌کنند، در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروم. ما بازی با سپاهان را با برد پشت سر گذاشته‌ایم و حالا زمان آن رسیده تا با کسب پیروزی مقابل الجزیره امارات، یک جشن آسیایی هم برپا کنیم. فکر می‌کنم بتوانیم این حریف را در گام اول شکست دهیم به شرط آن‌که هواداران نیز به ما کمک کنند، چون بدون آنها، کاری از دست‌مان برنمی‌آید.

اخباری تصریح کرد: حضور پرشور طرفداران تراکتورسازی باعث شده تا همه بازیکنان به آینده امیدوار باشند. ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم، چون تیم بسیار خوبی داریم و هواداران هم هرگز ما را تنها نمی‌گذارند. ان‌شاءالله تمرکز بازیکنان در دیدار آسیایی بالا باشد و با یک اتحاد بزرگ به میدان برویم تا برای اولین بار بتوانیم از گروه‌مان صعود کرده و یک افتخار دیگر برای تراکتورسازی به دست بیاوریم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین