اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۶۹۳
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - تایلند

سرمستی از کسب مدال برنز بازماند

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا بازماند.
۱۷:۲۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-در ادامه رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است، یونس سرمستی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر آتایف از ترکمنستان را شکست داد. وی در یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 13 بر 2 مقابل یوسوکه کاوانو از ژاپن به پیروزی رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با اختلاف 4 امتیاز از ساندیپ تومار از هند پیش بود در نهایت با نتیجه 10 بر 8 بازنده شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

سرمستی در دیدار رده بندی با نتیجه 16 بر 8 مغلوب باتبولد سودنومداش از مغولستان شد و از کسب مدال برنز بازماند. سرمستی در مسابقات سال 2015 موفق به کسب مدال برنز در قطر شده بود.

* نتایج سایر نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر یامسام جیراوات از تایلند را مغلوب کرد. وی در دور بعد نیز مقابل معروف نوراله‌یف از ازبکستان با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. نصیری در این مرحله هم با نتیجه 13 بر 2 از سد باتماگنای باتچولون از مغولستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. وی برای حضور در فینال نیز با نتیجه 11 بر صفر ماساکازو کاموی، دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم مسابقات جهانی لاس‌وگاس از ژاپن را شکست داد و فینالیست شد.

نصیری در فینال برای کسب مدال طلا با نورلان بیک‌ژانوف از قزاقستان دیدار خواهد کرد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور اول و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 از سد کوهی کیتامورا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکابی یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 12 بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حسین‌خانی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر صفر دورجخاند گامبودورج از مغولستان را مغلوب کرد و فینالیست شد.

حسین خانی در فینال برای کسب مدال طلا با ژیگر ذاکروف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر جانی اکاپوینگ از تایلند را شکست داد و در دور بعد نیز مقابل سهراب‌جان مکرم اف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی برای حضور در فینال نیز با نتیجه 7 بر صفر خودربولگا دورجخاند از مغولستان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

یزدانی برای کسب مدال طلا با ماگومد موسی‌ئف، دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قرقیزستان روبرو می‌شود. یزدانی در فینال سال 2014 آسیا این کشتی‌گیر را شکست داده بود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین