اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۵۸۵

اخراج نصرتی اشتباه داور بود/ رحمتی بزرگ‌نمایی کرد

کارشناس داوری فوتبال گفت: اخراج محمد نصرتی از گسترش‌فولاد اشتباه داور بود.
۱۸:۱۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حیدر سلیمانی در مورد نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی استقلال و گسترش‌فولاد تبریز گفت: این اولین بازی پخش مستقیم رضا کرمانشاهی بود. با این حال او قضاوت خوبی را در نیمه اول انجام داد. در دقیقه 40 هم داور آوانتاژ خوبی را به نفع استقلال داد. کارت زردی را هم که در دقیقه 43 به امید ابراهیمی بازیکن استقلال نشان داد درست بود با این حال او باید فاصله‌اش را با ابراهیمی حفظ می‌کرد تا با بازیکن استقلال سر به سر نشود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم داور اشتباهات زیادی را مرتکب شد. اولین اشتباه را کمک داور دوم مرتکب شد که یک افساید اشتباه به ضرر گسترش اعلام کرد. در این صحنه مهاجم گسترش حتی ممکن بود گلزنی کند اما داور از بازیکن گسترش که یک و نیم متر با آفساید دور بود را در موقعیت آفساید اعلام کرد که کاملا اشتباه بود.

سلیمانی در مورد اخراج محمد نصرتی گفت: در این صحنه جنجالی داور تحت تاثیر جو ورزشگاه و تماشاگران قرار گرفت. اخراج نصرتی درست نبود بلکه این مهدی رحمتی بود که با بزرگ‌نمایی باعث اخراج نصرتی شد. نصرتی فقط رحمتی را هل داد و به او ضربه‌ای نزد. داور هم که در یک متری صحنه بود به خوبی ماجرا را دید و باید به هر دو بازیکن فقط کارت زرد نشان می‌داد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین