اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۵۱۶

در چند هفته اخیر از داوری‌ها متضرر شده‌ایم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما در این هفته‌ها بدشانس بودیم علاوه بر اینکه بعد از هجمه‌هایی که شد مبنی بر اینکه داوران به سود ذوب آهن سوت می‌زنند، در این چند هفته داوری‌ها به ضرر ما بوده است.
۲۱:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی مهدی‌پور پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه نخست که بازی چندان دلچسبی نبود اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد به ویژه برای ما که حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی درباره روند نتیجه‌گیری ذوب آهن در چند دیدار اخیر گفت: ما در این هفته‌ها بدشانس بودیم علاوه بر اینکه بعد از هجمه‌هایی که شد مبنی بر اینکه داوران به سود ذوب آهن سوت می‌زنند، در این چند هفته داوری‌ها به ضرر ما بوده و امتیازات بدی را از دست دادیم و باید برای نتیجه‌گیری بهتر تلاش بیشتری به کار ببندیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن درباره داوری دیدار با فولاد خوزستان بیان کرد: البته اظهار نظر درباره داوری در حیطه کاری من نیست اما امروز هر دو طرف از عملکرد داور ناراضی بودند به ویژه تیم ما که در چندین صحنه به تصمیمات داور معترض بود.

وی درباره دیدار هفته آتی تیمش مقابل لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به هرحال تمام تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند فوق‌العاده خوب هستند و امیدوارم ما بتوانیم در این دیدارها با ارائه نمایشی خوب از فوتبال ایران دفاع کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین