اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۴۹
مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز برای فصل بعد اهداف خودشان را مشخص کرده اند و بر همین اساس گام به بازار نقل و انتقالات خواهند گذاشت.
۱۱:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز- ترکیب تراکتورسازی در فصل پانزدهم تغییر آن چنانی در قیاس با فصل چهاردهم نخواهد داشت. تبریزی‌ها در تلاشند که تیمشان را در وضعیت مطلوبی حفظ کنند.

از تبریز به تهران خبر می‌رسد که مسئولان سرخ‌های آذربایجان شرقی به زودی قرارداد ادینیو آقای گل فصل چهاردهم لیگ برتر را تمدید خواهند کرد.

این برزیلی که محبوبیت فراوانی در تبریز یافته گزینه اول تراکتوری‌ها برای تمدید قرارداد است. مذاکره کوتاهی هم با مدیربرنامه این بازیکن شده و قرارها گذاشته شده است تا کار به امضای مجدد برسد.

دیگر هدف باشگاه تراکتورسازی تبریز تمدید قرارداد آندرانیک تیموریان است. بازیکنی که در بازی پایانی تیمش خبرساز شد و پس از آن اخراجی که به زعم بسیاری از تبریزی‌ها ناعادلانه بوده، محبوبیت بیشتری هم یافته است.

تبریزی‌ها برای تمدید قرارداد تیموریان مصرند اما این بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی قرار دارد و چنانچه آنها بخواهند قرارداد شماره ۱۴ خود را به طور رسمی تمدید کنند باید تا پایان اردوی تیم ملی صبر کنند و با این بازیکن پای میز مذاکره بنشینند.

البته تمدید قرارداد تراکتورسازی با تیموریان هم قطعی به نظر می رسد و بعید است که کاپیتان تیم ملی ایران تیم دیگری را در فصل آینده برگزیند.

برای تراکتورسازی تمدید قرارداد تونی اولیویرا هم یک ضرورت است. آنها نمی‌خواهند تغییری روی نیمکت خود ایجاد کنند و به دنبال تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی خود هستند. مردی که در بازی پایانی این تیم مقابل نفت تهران استرس فراوانی را متحمل شد.

تراکتوری‌ها اما عزم خود را جزم کرده‌اند که با بازیکنان ایده‌آل‌تری گام به لیگ آینده بگذارند. درهمین راستا باشگاه تراکتور به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بانی که در ترکیب نفت تهران خوش درخشیده است و خواهان کم ندارد.

عقد قرارداد این دروازه‌بان با تراکتور را باید قطعی دانست. بیرانوند سرباز است و به همین جهت باید یک تیم نظامی را انتخاب کند که قطع به یقین راهی جز پیوستن به تراکتورسازی تبریز وجود ندارد.

چنانچه بیرانوند به تراکتور ملحق شود این تیم در چارچوب دروازه شرایط مطلوب تری در قیاس با فصل پیش خواهد داشت. البته باید دید که از میان لک و اندوی چه کسی جدا می‌شود که این سوال را در آینده تونی اولیویرا پاسخ خواهد داد.

تراکتوری‌ها در حالی پی تقویت و حفظ تیمشان هستند که تعدادی از بازیکنان جوانشان در تیررس تیم‌های دیگر قرار دارند. یکی از این بازیکنان سامان نریمان جهان است و دیگری فرشاد احمدزاده که در لیگ چهاردهم خوش درخشیدند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهند
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
لازم به توضیح است که سامان نریمان جهان خودش نیز سرباز است و یک فصل دیگر را باید در تراکتورسازی باشد
هوادار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
اول از همه باید جلو تیم کثیف و جاسوسی سپاهان باید گرفته بشه....خدا لعنتشون کنه.... بعدشم میگن خواهر خونده ...
علی از تهران
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
عالی بود ولی بایستی کار عملی شود اگر در فصل انتقالات دیر بجنبند تیم متضرر خواهد شد یاشاسین شالی تراکتور قهرمان
عشقه تراختور
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
سامان و فرشاد عزیز ترا خدا در تراختور بمانید اتفاقا این فصل تراختور باید قویتر از همیشه دو جام را ببرد. قهرمانی آسیا و لیگ برتر تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ضد ترک بزند. در ضمن هر بازیکن بزرگی هم که به تراختور بپیوندد عزیز 40 میلیون ترک خواهد بود تنها در ایران وگرنه طرفداران تراختور بیش از 100 میلیون هستند. یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری