اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۱۷۹

پیشکسوت پرسپولیس: امروز روز بزرگی برای پرسپولیس و استقلال بود

رییس هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس درباره پرداخت پاداش به مربیان و بازیکنان این تیم، پس از نتایج اخیر، گفت: بهترین پاداش برای آنها احترام جامعه است و نباید آنها را با پول مقایسه کنیم.
۱۳:۰۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-جعفر کاشانی پس از واگذاری دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس، گفت: امروز روز بزرگی برای این دو تیم بود که نخستین قدم‌ها برای ساختارمند شدن را بردارند. امیدوارم که با این اقدامات پر‌سپولیس به باشگاه بزرگی تبدیل شود که اهداف مورد نیاز جامعه را تحقق بخشد. ورزشگاه نخستین زمینه برای باشگاه شدن است و با این اقدام می‌توانیم فرهیختگان و پیشکسوتان بزرگی را به جامعه تقدیم کنیم و مردم باید با سابقه و فرهنگ این باشگاه‌ها آشنا شوند.

 

او درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ نیز خاطر‌ نشان کرد: هنوز هیچ اقدام خاصی در این زمینه نشده است و فقط صحبت‌هایی را در هیات مدیره انجام داده‌ایم. فعلا زمان خوبی برای صحبت در این باره نیست.

 

رییس هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس درباره پرداخت بازیکنان به مربیان پر‌سپولیس در پی نتایج خوب این تیم، تاکید کرد: شخصیت بازیکنان و مربیان را با پول مقایسه نکنید. بهترین پاداش برای آنها احترام جامعه است و این پاداش تا سال‌های سال برای آنها باقی می ماند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین