اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۱۴۲

روحم در راه‌آهن نیست و اشتیاقی برای تمرین و مسابقه ندارم

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که به دلیل مشکلات مالی اشتیاقی برای تمرین و مسابقه ندارد.
۰۹:۵۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-بهادر عبدی در خصوص مشکلات مالی باشگاه راه‌آهن و اینکه تعدادی از بازیکنان این تیم نمی‌خواستند روز گذشته تمرین کنند، گفت: متأسفانه مشکلات وجود دارد. در این سال‌ها بارها با چنین وضعیتی مواجه شده‌ایم، ولی راستش را بخواهید تحمل من هم دیگر تمام شده است. شاید در تمرینات و بازی‌ها حضور داشته باشم، اما روحم در راه‌آهن نیست و اشتیاقی برای تمرین و مسابقه ندارم. دیروز هرچند خودم خیلی ناراحت بودم، ولی در نهایت از برخی بازیکنان خواستم که تمرین کنند، چون بازی بسیار سخت و سرنوشت‌سازی مقابل ملوان داریم.

وی ادامه داد: باور کنید شنبه شب تا صبح نخوابیدم و بابت مشکلاتی که وجود دارد به شدت ناراحت بودم. خیلی از بازیکنان ما پول بنزین و تغذیه ندارند و از بزرگ‌ترهای تیم پول دستی می‌گیرند. واقعاً محجوب‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در راه‌آهن هستند که در این مدت مشکلات را تحمل کردند. حتی برخی از بازیکنان مثل کاظم برجلو یک ریال هم پول نگرفته‌اند. مطمئناً کوچک‌ترین لغزش در این زمینه باعث خواهد شد تا ما سقوط کنیم. من از مدیریت باشگاه می‌خواهم که مشکلات را برطرف کند.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن در خاتمه تاکید کرد: بازیکنان به مسئولان باشگاه دسترسی ندارند و با من به عنوان کاپیتان تیم صحبت می‌کنند. واقعاً شرایط تیم برایم آزاردهنده شده و دیگر تحمل این وضعیت را ندارم. در این مدت چند بار قول‌هایی به ما داده‌اند، ولی هیچ‌کدام از وعده‌ها عملی نشد. از این وضعیت واقعاً دل‌چرکین هستم. در این شش سالی که در راه‌آهن هستم پیشنهادهای خوبی داشتم، ولی با تصمیم خودم در این تیم ماندم. همیشه وجدانم آسوده است، چون با سختی‌ها کنار آمده‌ام، ولی حداقل در دو سال اخیر اشتباه کردم که در راه‌آهن ماندم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین