اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۰۱۴

سپاهان در بدترین شرایط هم حریف سختی است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در سه مسابقه قبلی از داوری متضرر شدیم و می‌توانستیم 9 امتیاز را بگیریم.
۰۹:۵۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری در گفت‌وگویی، در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های مناسبی به دست آوردیم. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی بهره ببریم. در دیدار مقابل راه‌آهن، پدیده و استقلال خوزستان می‌توانستیم برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: به استقلال خوزستان تبریک می گویم. آنها با وجود اینکه بازیکنان ستاره اسمی ندارند یک تیم هستند که خودشان ستاره‌اند. واقعا برای این تیم احترام قائلم چراکه فوتبال را به خوبی بازی می‌کنند. البته ما می‌توانستیم در این دیدار برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه در سه هفته اخیر نتوانستند نتایج مناسبی کسب کنند اظهار داشت: متاسفانه ما نتوانستیم برنده شویم. در این بین از ناداوری‌ هم لطمه خوردیم. در همین بازی با استقلال خوزستان در صحنه‌ای که روی خطای علی حمودی اعلام شد اصلا توپ بیرون محوطه جریمه بود. شاید اگر اشتباهات داوری نبود ما 9 امتیاز سه بازی قبل را گرفته بودیم.

عشوری در رابطه با اینکه تراکتورسازی کم کم آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود گفت: تیم ما کیفیت بالایی دارد و از بازیکنان با تجربه‌ای بهره می‌برد. بنده در فینال آسیا بازی کردم و سایر نفرات مثل بختیار رحمانی، شجاع خلیل‌زاده، محمد ایرانپوریان و ... هم تجربه حضور در آسیا را دارند.

وی در مورد اینکه بعد از دو بازی نیمکت‌نشینی مقابل استقلال خوزستان در ترکیب ثابت قرار گرفت عنوان کرد: در این دو بازی کادر فنی در جلسه قبل از شروع مسابقه اعلام می‌ کرد با وجود اینکه من آمادگی دارم باید روی نیمکت بنشینم که بنده هم از دستورات کادر فنی تمکین کردم. با این وجود تلاشم را بالا بردم و خوشبختانه توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم و مقابل استقلال خوزستان در ترکیب ثابت قرار گرفتم.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان در بدترین شرایط هم سپاهان است و به قول معروف شیر پیر هم شیر است. آنها حریف قابل اعتمادی هستند و مثل ما امتیازات زیادی را از دست دادند. سپاهان یک مربی فهمیده و شیک دارد. ما هم تراکتورسازی هستیم و در بازی آینده از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم. به همین خاطر می‌خواهیم برنده بازی پیش رو شویم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین